$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גלושקו עלתה לסיבוב המוק' השלישי בבוגוטה

הישראלית, 205 בעולם, ניצחה 4:6, 4:6 יריבה מסלובניה והיא במרחק של ניצחון אחד בלבד מכניסה לטורניר WTA

לירון בכר
לירון בכר  13.02.11 - 18:41
ממשיכה להשתפר. יוליה גלושקו

יוליה גלושקו קרובה לרשום היסטוריה פרטית, השתתפות ראשונה בקריירה בטורניר מסבב ה-WTA. גלושקו, שמדורגת 205 בעולם, רחוקה ניצחון אחד בלבד מעלייה לסיבוב הראשון. הערב (ראשון) היא ניצחה בסיבוב המוקדמות השני של טורניר בוגוטה (סך פרסים של 220 אלף דולרים) את המדורגת 301 בעולם, אנדריאה קלפאץ' מסלובניה 4:6, 4:6.

הניצחון הבטיח לגלושקו 10 נקודות דירוג ו-860 דולרים. כבר מחר אמורה גלושקו להתקדם למרום ה-204 בעולם, אולם בשבוע הבא היא תרשום נקודת ציון נוספת כשתעלה כנראה לרשימת 200 הטניסאיות הטובות ביותר בעולם.

בתוך כך, באיגוד הטניס כבר מתכוננים למפגש גביע הדייויס הקרוב (4-6 במארס) וכזריקת עידוד הם קיבלו היום מכתב מטעם ה-ITF המשבח את ארגון מפגש גביע הפדרציה בשבוע שעבר באילת. מפגש בו התמודדו 15 נבחרות ושחקניות מהטובות בטופ העולמי.

"אני מברכת את העבודה המעולה שעשה איגוד הטניס הישראלי בארגון גביע הפדרציה. חוות הדעת שקיבלתי מנציגי ה-ITF שהיו במקום היו חיוביות ביותר", כתבה האחראית על מפגשי הדייויס והפדרציה, ג'סטין אלברט.

במכתבה המשיכה אלברט וציינה לטובה את האבטחה במקום, את כמות הקהל שהגיעה לצפות במשחקים, את כמות התקשורת שנרתמה לסיקור האירוע, את השידורים הישירים לאורך המפגש וכן את יונה יאיר, מתאמת התחרות ובנוסף הודתה על רמת המתקנים באילת: "אנחנו מודים לכם על העבודה הקשה בהכשרת המתקן ובהשקעה הכלכלית אשר הייתה כרוכה בכך. המגרשים נראו מצוין", כתבה אלברט.

לאחר קבלת המכתב, אמר משה חביב: "שמחתי לקבל את חוות הדעת של ההתאחדות הבינלאומית ששיבחה את איגוד הטניס ואת אלה שעשו במלאכה מטעמו. בתשובתי למכתב הודיתי ל-ITF על התשבחות וביקשתי לארח תחרות זאת גם בשנה הבאה". מיכאל קליין, יו"ר איגוד הטניס, סיכם: "כולנו מלאי גאווה על תעודת הכבוד שקיבלנו מה-ITF על ארגון האירוע המדהים באילת. אין ספק שנסללה דרך לאירוח עתידי".