שתף קטע נבחר

גרמניה: 2:4 לקלן על מיינץ, 1:1 להאנובר

צמדים של פודולסקי (3 ו-55) ונובאקוביץ' (43 ו-60) חילצו את הקבוצה של שאפר מעל הקו האדום. הרביעית בטבלה סיימה בתיקו במגרשה של ורדר ברמן. צרפת: ניצחונות לליל וראן

שבוע אחרי המהפך הגדול מול באיירן מינכן, המשיכה הערב (א') פ.צ. קלן את מסע הבריחה שלה מהתחתית עם ניצחון 2:4 מרשים על מיינץ במסגרת המחזור ה-22 בליגה הגרמנית.

 

 

כבר אחרי שלוש דקות עלתה המארחת ליתרון משער בבעיטה חופשית של לוקאס פודולסקי ושתי דקות לפני המחצית היה זה מיליבויה נובאקוביץ' שהכפיל את היתרון עם נגיחה מקרוב. האורחים קיוו לחזור למשחק אחרי ההפסקה, אך עשר דקות אחרי החזרה מחדרי ההלבשה פודולסקי השלים צמד אחרי שקיבל מסירה מזלאבומיר פשקו.


נובאקוביץ' מקדים את הגנת מיינץ בדרך לשער נוסף (צילום: רויטרס)

 

מי שחתם את החגיגה בדקה ה-60 היה נובאקוביץ', שכבש צמד שבוע שני ברציפות, אחרי שסיים התקפה מתפרצת עם שער מתוך הרחבה. פטר סיסקוביץ'

רק המתיק את הגלולה של המפסידה עם שער מצמק דקה לסיום.

 

בעקבות הניצחון, עלתה הקבוצה של פרנק שאפר מעל הקו האדום, בעוד מיינץ, שעדיין מקווה להשיג כרטיס למפעל אירופי בסיום העונה, נותרה במקום החמישי.

 

הרביעית בטבלה האנובר 96' סיימה בתיקו 1:1 בחוץ עם ורדר ברמן, שטרם נחלצה מהבעיות בתחתית. החלוץ דידייה יא קונן, שביום ג' האחרון כבש את שער הניצחון (0:1) של נבחרת חוף השנהב במשחק ידידות מול מאלי, הבקיע גם הפעם לזכות האורחים בדקה ה-26 אחרי בישול של יאן שלאודראף. הבלם הוותיק פר מטרזאקר הישווה (50) עבור ורדר ברמן בנגיחה, לאחר שמיקאל סילבסטרה הגביה בעיטה חופשית.  


ג'רביניו חוגג כיבוש שער לזכות ליל (רויטרס) 

 

צרפת: ניצחונות לליל וראן

מוליכת הליגה הצרפתית, ליל, גברה על טולוז 0:2 ומחזיקה ביתרון של חמש נקודות על פני השניה ראן אחרי 23 מחזורים. ג'רביניו (39) ו-ויניציוס דה מלו (90) הבקיעו.

 

ראן, שכאמור מדורגת שניה, ניצחה גם היא 0:2 את ניס, משערים של ויקטור מונטניו (52) ורזאק בוקארי (58 בפנדל). ולנסיין ניצחה את ברסט 0:3, משערים של דויד דוקורטלו (14), בלם נבחרת סרביה מילאן ביסבץ' (22) וגרגורי פויול (69).

 

 


פורסם לראשונה 13/02/2011 18:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פודולסקי ונובאקוביץ' חוגגים
צילום: EPA
מומלצים