שתף קטע נבחר

משחקי הפדרציה ייערכו בישראל גם ב-2012?

ראשי ה-ITF שיבחו את איגוד הטניס הישראלי על משחקי גביע הפדרציה באילת, המנכ"ל משה חביב הודיע: "ביקשנו לארח את התחרות גם בשנה הבאה"

באיגוד הטניס הישראלי זכו היום (א') לפתיחת שבוע חיובית ולזריקת עידוד לקראת מפגש גביע הדייויס (4-6 במרץ) מול פולין, עם קבלת מכתב תשבחות על ארגון מפגשי גביע הפדרציה באילת לפני כשבוע.

 

 

במכתב, שיועד למנכ"ל האיגוד, משה חביב, כתבה ג'סטין אלברט, אשר אחראית על מפגשי הדייויס והפדרציה מטעם ה-ITF: "אני מברכת אותך על העבודה המעולה שעשה איגוד הטניס הישראלי בארגון מפגש גביע הפדרציה. חוות הדעת שקיבלתי מנציגי ה-ITF במקום, לרבות אחראי האירוע מטעמנו, היו חיוביות מאוד".

 

"עושה רושם כי הרמה הגבוהה של המתקן היא פרי שיתוף הפעולה בין האיגוד לעיריית אילת. אנחנו מודים לכם על העבודה הקשה בהכשרת המתקן ובהשקעה

 הכלכלית אשר הייתה כרוכה בכך. המגרשים נראו מצוין. תודה רבה גם לפבל ליסובצב והצוות שלו על העבודה הקשה שעשו".

 

במכתבה המשיכה אלברט וציינה לטובה את האבטחה במקום, את כמות הקהל שהגיעה לצפות במשחקים, את כמות התקשורת שנרתמה לסיקור האירוע, את השידורים הישירים לאורך המפגש וכן את יונה יאיר, מתאמת התחרות.

 

לאחר קבלת המכתב, אמר משה חביב: "שמחתי לקבל את חוות הדעת של ההתאחדות הבינלאומית ששיבחה את איגוד הטניס ואת אלה שעשו במלאכה מטעמו. בתשובתי למכתב הודיתי ל-ITF על התשבחות וביקשתי לארח תחרות זאת גם בשנה הבאה".

 

מיכאל קליין, יו"ר איגוד הטניס, סיכם: "כולנו מלאי גאווה על תעודת הכבוד שקיבלנו מה-ITF על ארגון האירוע המדהים באילת. אין ספק שנסללה דרך לאירוח עתידי".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחר פאר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים