$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קאזינס הושעה אחרי עימות עם דונטה גרין

הסנטר חמום המוח של סקרמנטו התעמת עם חברו לסגל אחרי ההפסד לאוקלהומה. עוד לא ידוע מתי ישוב לשחק

אייל גרוסברד  13.02.11 - 17:41
קאזינס, בינתיים הוא מושעה (gettyimages)

סנטר סקרמנטו דימרכוס קאזינס הושעה על ידי הקבוצה מהמשחק מול פיניקס ונשאר בקליפורניה, לאחר עימות שפרץ בינו ובין דונטה גרין בחדר ההלבשה של הקינגס מיד לאחר ההפסד 99:97 בבית לאוקלהומה.

  • 22:30, שידור ישיר ב-5LIVE+: אורלנדו - לייקרס
  • שלישי ב-02:00, חי בספורט 5: שארלוט - לייקרס

קאזינס, שיחד עם עומרי כספי ניסה לקבוע שוויון בריבאונד התקפה משותף אליו הגיעו השניים עם הבאזר, מיד אחרי החטאת שלשה של טייריק אוואנס, זעם על כך שגרין, שהוציא את הכדור האחרון לידי אוואנס ולא אליו.

לפי עדויות, השניים ניהלו עימות מילולי ולאחר מכן הפרידו שחקנים ביניהם לפני שנוצר מגע פיזי, לאחר שאיימו להכות אחד את השני. קאזינס, הידוע כרוקי בעל טמפרמנט חם מאוד, התקרב בצורה מאיימת לגרין, כך נטען.

גרין טען לאחר מכן כי מסר לאוואנס משום שקאזינס לא היה פנוי, בעוד שהסנטר טען כי היה חופשי ויכול היה להשוות את התוצאה ולכפות הארכה.
 
מדובר בתקרית הרביעית בה מעורב קאזינס העונה, חלק אירע מול חבריו לקבוצה וחלק מול המאמן פול ווסטפול וצוות עוזריו. עדיין לא ברור מתי יחזור הסנטר לפעילות, כשהמשחק בפיניקס הוא הראשון במסע שישה משחקי חוץ של סקרמנטו בשבועיים הקרובים. כספי, אגב, קלע במשחק 14 נקודות והוריד 9 ריבאונדים.