$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גולן: "אנו חייבים ניצחון לאוהדים שלנו"

מכבי פ"ת תגיע לבלומפילד אחרי ההפסד בדרבי וכשזכרונות ה-2:1 הדרמטי בסיבוב הראשון עדיין טריים. עומר דמארי לא ישחק, גולן ובן חיים יפתחו בחוד. אבו ענזה: "יש קרב על ההרכב, זה חיובי"

דור הופמן  13.02.11 - 16:06

עומר דמארי לא התאמן וייעדר מסגל מכבי פתח תקוה למשחק הליגה ביום שני מול הפועל תל אביב באיצטדיון בלומפילד. עומר גולן, שהיה בספק למפגש, יפתח לצדו של טל בן חיים בחוליה הקדמית ומוראד עבו ענזה ימתין להזדמנות על הספסל.

קובי גנון, שהורחק בהפסד בדרבי מול הפועל פתח תקוה, לא ישחק. אלירן דנין יוצב כמגן שמאלי ואורי אוזן המחלים מפציעה ישחק. "אחרי הדרבי אנחנו חייבים לאוהדים שלנו ניצחון, אפילו שמדובר בהפועל תל אביב", אמר עומר גולן. "נקווה שנוכל לחזור עם נקודות. אנחנו זוכרים שהפסדנו להם 2:1 בדקה ה-90".

"אני יודע שיש לנו התקפה טובה, אבל אם הייתי פוחד אז הייתי משחק בסכנין או אשדוד", אמר אבו ענזה על התחרות העיקשת על דקות בחוליית ההתקפה של פרדי דוד. "אני מקווה שבשני נחזור מבלומפילד עם חיוך".

מכבי פ"ת מדורגת כיום במקום השישי בליגת העל עם 31 נקודות מ-21 משחקים, לאחר שבמחזור האחרון הפסידה כאמור 3:2 בדרבי להפועל פ"ת. ניצחון על הפועל ת"א יאפשר לפרדי דוד וחניכיו לדלג מעל הפועל עכו למקום החמישי בטבלה.