שתף קטע נבחר

הפועל חולון: אריק קמפבל שוחרר

על מנת להקל על העול הכספי של המועדון, החליטה הקבוצה להיפרד מהזר. יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, נפגש עם ראשי הקבוצה: "רוצים שהפגיעה תהא מינימלית". דני פרנקו לקראת הפועל ירושלים: "למרות השבוע הקשה, ניתן הכל על המגרש"

24 שעות לפני ההתמודדות בין הפועל חולון להפועל ירושלים מחר (ב', 19:45 שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ירון זריף, גילי עובד ואלי מרון) במלחה, השחקנים הישראלים של חולון, ג'יימי ארנולד, מורן רוט, עמית בן דוד וניר כהן לא ממש עסוקים בהכנות. הם מבחינתם ממשיכים לנסות להתמודד עם המצב הקשה של הקבוצה.

 

כפי שפורסם אתמול ב-ynet, שחקני הקבוצה, יחד עם יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון והיועץ המשפטי של הארגון, נפגשו עם הנהלת הקבוצה על מנת לקבל מהם את הנתונים על מצבה הכלכלי. כזכור, כשהשחקנים התבקשו לקצץ 20 אחוז משכרם, לא ניתנה להם הבטחה שאם יעשו כן, הקבוצה תוכל לשלם להם את המשכורות עד סוף העונה.


הקבוצה במשבר. דני פרנקו ומורן רוט (צילום: רועי עידן)

 

הפגישה התחלקה לשני חלקים, בתחילה ישבו השחקנים עם ההנהלה ולאחר מכן עם ניר אלון, השחקנים ואלון קיבלו בשלב הזה רק נתונים חלקיים ועדיין לא את התמונה המלאה. שאר המסמכים אמורים להיות מוצגים בפני אלון בימים הקרובים.

"יש רצון לעזור לקבוצה", אמר אלון ל-ynet, "אבל אנחנו רוצים לוודא שהפגיעה בשחקנים תהיה מינימלית".

 

בינתיים, הקבוצה מחפשת פתרונות יצירתיים להורדת העול הכספי. היום שוחרר מהמועדון הזר האמריקני, אריק קמפבל. בקבוצה הסבירו לשחקן שאין ביכולתם לשלם לו, מכיוון שהגורם החיצוני אשר הבטיח לשלם את חוזהו, לא קיים את הבטחותיו. לשחקן מספר הצעות בארץ ומחו"ל, ולכן הסכים לעזוב ללא תמורה. לעומתו  קאסיב פאוול, יישאר בקבוצה בשלב זה.

 

הפועל ירושלים: עמית תמיר בספק

מחר במלחה, יעמוד דני פרנקו על הקווים, אם כי לא ברור עתידו בקבוצה, כשבחולון ניסו להעביר את המאמן למכבי חיפה, אך בשלב הזה הוא יישאר.


עודד קטש. ירושלים תצא מהתקופה הלא טובה? (צילום: נועם מושקוביץ)

 

פרנקו אמר ל-ynet לקראת המשחק: "היה לנו שבוע קשה, אבל יש לנו חבר'ה נהדרים בקבוצה וכולם מאוד מחוברים ומלוכדים. זה מה שמחזיק אותנו

למרות כל השחקנים שבאים והולכים. נגיע למלחה עם הכלים שיש לנו, נשאיר הכל על המגרש ונקווה שזה יספיק בשביל ניצחון".

 

המארחת הפועל ירושלים לא ניצלה את הפגרה לאימונים קדחתניים, למרות תקופה לא טובה שהסתכמה בהפסד למכבי ראשון לציון בחוץ. הקבוצה של עודד קטש תנסה לנצל מחר את החולשה של חולון ולכפר על ההפסד באולם הפחים בסיבוב הקודם.

 

עמית תמיר, שסובל ממתיחה בגב ולא התאמן באימון המסכם לקראת המשחק, נמצא בספק. בהנהלת המועדון מבקשים מהקהל להקדים את הגעתו להיכל בשל בדיקות קפדניות שצפויות מחר בכניסות.

 

"אני באופן אישי לקחתי כמה ימי חופש, אבל השחקנים היו צריכים את זה יותר ממני", סיפר קטש לפני המשחק. "אם נשפוט את השבוע האחרון של האימונים זה עשה להם יותר טוב ויש להם יותר אנרגיה. אנחנו סוף סוף מתאמנים כמעט בסגל מלא ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במשחק. הייתי ביותר מדי סרטים כאלה ואני מכיר כבר סיפורים על קבוצות שמתפרקות. זה עשוי להרדים אבל אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים