$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נציגי ארגון השחקנים נפגשו עם הנהלת חולון

גם ארנולד, בן דוד, רוט וכהן הגיעו. גורם שנכח: "אם יקצצו זה יחול על כל עובדי המועדון". ניר אלון: "נחכה למסמכים''

אסף אפל  13.02.11 - 15:45
נכח בפגישה. ג'יימי ארנולד
נכח בפגישה. ג'יימי ארנולד

בעקבות הבלאגן הכספי הגדול סביב המועדון בשבוע האחרון, נציגי ארגון השחקנים נפגשו היום (ראשון) עם הנהלת הפועל חולון. בחלקה הראשון של הפגישה נכחו כל ארבעת השחקנים הישראלים, ג'יימי ארנולד, עמית בן דוד, מורן רוט וניר כהן. לאחר מכן הם עזבו ובפגישה נותרו יו"ר הארגון ניר אלון, עו"ד רן קידר, היועץ המשפטי של ארגון השחקנים, וחברי ההנהלה של חולון, היו"ר חגי שבתאי, אמיר מזרחי ויעקב הרן.

במהלך הפגישה ביקשו השחקנים ואלון לקבל נתונים כספיים על מצבה הכלכלי של הקבוצה ועל ההתחייבויות מול הביצועים העתידיים. הם קיבלו מספר פרטים אודות מצב הגירעון של חולון, אבל לא קיבלו את כל הנתונים, ושאר המסמכים יגיעו אליהם בימים הקרובים. לאחר מכן, שחקני הקבוצה ישקלו קיצוץ בשכר שלהם, כשלפי גורם שהיה נוכח בפגישה "הקיצוץ יחול לא רק על הישראלים, אלא על כל השחקנים בקבוצה ובכלל, על כל מי שעובד בהפועל חולון". כמו כן, נקבע בהסכמה כי הנהלת חולון לא יכולה לפעול באופן חד צדדי מול השחקנים.

אלון אמר בתום הפגישה לאתר 'ערוץ הספורט': "הייתה פגישה באווירה טובה, אבל על מנת להתקדם אנחנו צריכים לקבל את כל הנתונים, כדי לדעת מה יעד הגירעון בדרך לכיסוי שלו. עוד לא קיבלנו את כל המסמכים, אבל נקבל אותם בימים הקרובים ונדע מה קורה. לשחקנים שמשחקים היום בהפועל חולון חשוב שהיא תמשיך להתקיים גם בשנים הבאות". כמו שזה נראה כרגע, למשחק מחר במלחה תגיע חולון ללא רוברט היית', שעזב ללימוז' הצרפתית, וללא אריק קמפבל, שצפוי גם הוא לעזוב את חולון.