$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אשדוד חיה פצועה? זאת בעיה עימה אנו מתמודדים כל העונה"

ג'רמי פארגו זוכר היטב את המכה שהנחיתו הצהובים על מאיר טפירו ושות' בחצי גמר הגביע. היום שחזור? "איש לא אוהב להפסיד". על הקטטה בגמר הגביע: "אנחנו גברים על הפרקט, אבל חבל מאוד שזה קרה"

רועי גלדסטון  13.02.11 - 14:42

רק לפני פחות משבוע פגשה מכבי ת"א את מכבי אשדוד. בחצי גמר גביע המדינה המפגש בין הצהובים לחבורה של עופר ברקוביץ' הסתיים בנוקאאוט לטובת סגנית האלופה, שהערב (ראשון ב-19:30, שידור ישיר ב-5LIVE+) תרצה מאוד להימנע מקטסטרופות - או במקרה שלה משחקים צמודים - כשתתמודד שוב מול מאיר טפירו ושות'.

  • 19:30, ישיר ב-5LIVE+: מכבי ת"א - מכבי אשדוד

"אשדוד תגיע כחיה פצועה? זה משהו שאנחנו מתמודדים איתו לאורך כל העונה", אמר ג'רמי פארגו לקראת משחק הליגה האחרון לפני לובליאנה. "אף אחד לא אוהב להפסיד, כל אחד רוצה לנצח. הגביע? לא חגגנו יותר מדי, נהניתי עם החבר'ה, אבל עכשיו חזרנו לעבודה".

על ההחלטה של האיגוד להעמיד לדין את סופו ואת רומאו טרוויס מנתניה בעקבות הקטטה ההמונית בגמר הגביע בנוקיה, אמר הגארד: "לפי איך שאני רואה את זה, זה כדורסל ואנחנו גברים על הפרקט. דברים קורים ולפעמים מגיעים לנקודה שהם לא היו צריכים להגיע אליה, אבל זה קורה. אנחנו חברים לקבוצה. פשוט חבל".

מילאן מצ'באן, ששבר את השן במהלך האימון ונטש על מנת לקבל טיפול, יוכל להתלבש וליטול חלק במשחק, כאשר גם טל בורשטיין שלא ערך אימון מלא מאחר שהוא חש כאבים בשריר הירך האחורי, ישחק מכיוון שפגיעתו איננה חמורה.

דייויד בלאט אמר בתום האימון המסכם אמש: "התאוששנו מהחגיגות. אנחנו רוצים לשחק חזק ולהמשיך את המומנטום. אני חושב שאשדוד לאורך כל השנה היתה קבוצה טובה כמו רוב הקבוצות. הם עברו תקופה פחות טובה וזה קורה, אבל זו קבוצה טובה ומאומנת. אין לי ספק שהם יגיעו לשחק משחק חזק". על היכולת של מכבי בתקופה האחרונה אמר: "אני חושב שאנחנו משחקים כדורסל טוב, עם לב ועם קלאסה. אני לא יכול להבין מי שאומר אחרת. השחקנים מתנהגים בצורה מקצועית וצנועה ואם מישהו אומר משהו אחר הוא לא יודע על מה הוא מדבר".

על מאורעות גמר הגביע בין שחקני מכבי לשחקני נתניה אמר בלאט: "ראיתי את הוידאו כמו כולם, אני חושב שבלו לא עשה שום דבר ונעשה לו עוול. היה טראש טוק אבל זה חלק מהמשחק וכל השאר לא היה באשמתו. הוא לא עשה שום דבר. נכון שסופו נתן כמה 'ליטופים' ומי שצריך לתת את הדין יתן. לפי מה שראיתי בנקס לא עשה שום דבר. כל העניין הזה יצא מכלל פרופורציות ואני חושב שבלו התנהג באצילות. המעמד כמובן הפך את זה ליותר רציני אבל שכחו את מה שעשינו במשחק ואת העובדה שלקחנו גביע בסטייל וקלאסה".