$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גוט: "נקווה לעשות צעד ראשון במסע מוצלח"

רבי ועוזרו יערכו הערב בכורה באשקלון, בקרב התחתית מול נתניה. 12,000 ש' קנס לטרנר על ההרחקה מול חולון

אסף אפל  13.02.11 - 13:59
קרב תחתית קריטי. אשקלון ונתניה (אתר המנהלת)
קרב תחתית קריטי. אשקלון ונתניה (אתר המנהלת)

אלי רבי ועוזרו דני גוט יערכו הערב (ראשון) את הופעת הבכורה שלהם על הקווים אצל נועלת הטבלה עירוני אשקלון, במשחק תחתית לוהט מול ברק נתניה. האכזבה באשקלון עוד לפני הג'אמפ הראשון: משחק של קבוצת הכדורגל ייערך במקביל, ובקבוצה מעריכים כי כמות הקהל שתגיע להיכל תושפע מכך לרעה.

באשקלון מודעים לחשיבות הגדולה של המשחק, שניצחון בו בהפרש של יותר מ-2 נקודות יעלה את הקבוצה של רבי מעל לקו האדום, מחזור אחד לפני פתיחת הסיבוב השלישי של ליגת לוטו. גור פורת, שסובל משני קרעים בשריר התאומים, ואחיעד בוקרה, שקרע את המיניסקוס, ימשיכו להיעדר. ליאור ליפשיץ יחזור לסגל לאחר שהשתתף השבוע באופן חלקי באימונים.

"זה משחק ראשון שלנו כצוות, עבדנו טוב מאוד השבוע ואנחנו מרגישים מוכנים למשחק", אמר דני גוט לאתר ערות הספורט, "כולם מודעים לזה שהערב מדובר בקרב תחתית מאוד חשוב עבור אשקלון, ואין אחד שלא מחויב להצלחת הקבוצה. אנחנו מקוים להתחיל ברגל ימין את הדרך שלנו, כל מסע מתחיל עם צעד אחד ואנחנו מקווים שהערב זה יהיה הצעד הראשון בדרך למסע מוצלח".

ראשון טרנר ספג מאיגוד הכדורסל קנס אוטומטי על סך 12,000 ש"ח, בגין הרחקתו במשחק מול הפועל חולון, אולם הוא לא יועמד בנוסף לכך לדין משמעתי. אשקלון חילקה למשחק הערב 100 כרטיסים לילדים, במסגרת שיתוף פעולה בין מנהלת הליגה למפעל הפיס, ועוד 400 כרטיסים לילדי העיר.