שתף קטע נבחר

בעקבות הגמר: טראוויס ושחורציאניטיס לדין

שלושה ימים לאחר הקטטה שנערכה במהלך גמר גביע המדינה בכדורסל, החליט היועץ המשפטי עו"ד שוקי קרמר להעמיד לדין את השניים, ולהסתפק בקנס לאדריאן בנקס ודייויד בלו

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, החליט היום (א') להעמיד לדין משמעתי את רומאו טראוויס מברק נתניה וסופוקליס שחורציאניטיס ממכבי תל אביב, בעקבות הקטטה במהלך גמר גביע המדינה שנערך ביום חמישי האחרון.

 

 

כזכור, טראוויס תקף את פורוורד מכבי ת"א דייויד בלו, כשלאחר מכן הצטרפו אדריאן בנקס ושחורציאניטיס למהומה שנמשכה במשך מספר דקות, וכללה את רוב שחקני שתי הקבוצות. בסופו של דבר כל הארבעה (טראוויס, בנקס, בלו ושחורציאניטיס) הורחקו מהמשחק, וספגו אוטומטית קנס של 12 אלף שקלים כל אחד. לאחר מכן המשיכה מכבי לשייט אל עבר הגביע, עם ניצחון 70:106.

 

בהודעה של איגוד הכדורסל נאמר בין היתר: "היועץ המשפטי עושה הבחנה בין דייויד בלו לאדריאן בנקס, כשחלקם בארוע היה שולי בלבד, ומסתפק בקנס

אוטומטי. לגבי טראוויס ושחורציאניטיס, קבע היועץ המשפטי כי בעקבות הנסיבות החמורות של הקטטה וחלקם המשמעותי, יועמדו השניים לדין משמעתי".

 

בברק נתניה שמחו לגלות כי רק טראוויס יועמד לדין, ומסרו בתגובה: "בעקבות האירועים שהיו במגרש במשחק הגמר, החלטתו של היועץ המשפטי נראית הגיונית ונכונה. אנחנו מגנים כל סוג של אלימות בספורט, ומחכים להחלטת ועדת המשמעת בנוגע לטראוויס".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הקטטה בגמר
צילום: אלי אלגרט
מומלצים