שתף קטע נבחר

לחץ בבית"ר י-ם: "אשדוד - משחק של חיים ומוות"

לאחר ההפסד 1:0 לסכנין, חוששים בבירה מהסתבכות במאבקי התחתית. על אריאל הרוש, שאחראי לשער הניצחון: "אם נספור את כל השערים שהוא הציל, לא נוכל להפסיק". בקבוצה הלינו על היחס לו זכו האוהדים הירושלמים: "הם עלו לאוטובוסים ונסעו דרך מזבלה ובחושך מוחלט. זה משחק בליגת העל, לא בליגה ג'"

אכזבה אדירה הייתה אתמול בקרב אנשי בית"ר ירושלים לאחר ההפסד 1:0 לבני סכנין. מעבר לחשיבות המשחק עבור אוהדיה, התוצאה קירבה את הקבוצה עוד יותר לתחתית הטבלה ואולי בפעם הראשונה השנה, מדברים בבירה בשיא הרצינות על החשש מהסתבכות במאבקים נגד הירידה.

 

 

בית"ר מדורגת עכשיו במקום ה-12, שתי נקודות בלבד אחרי מ.ס. אשדוד אותה היא תפגוש במחזור הקרוב בטדי. דקות ספורות לאחר ההפסד כבר חשבו בבית"ר על המשחק מול אשדוד שהפך עכשיו לקריטי.

 

"המשחק הזה הפך למשחק של חיים ומוות. זה משחק על שש נקודות שאנחנו פשוט חייבים לנצח בו. אשדוד קבוצה טובה ונצטרך את טדי מלא כדי לנצח עם הדחיפה של הקהל", אמרו בקבוצה.

 

למרות הביקורת שספג השוער אריאל הרוש אחרי השער שספג כתוצאה מהשמטת כדור, קיבל השוער הצעיר של בית"ר לאחר המשחק גיבוי גדול מההנהלה, הצוות המקצועי וגם מהשחקנים.

 

"נכון שהגול אתמול היה שלו, אבל אם נספור לאריאל את כל השערים הבטוחים שהוא לקח בגלל טעויות שלנו אז לא נוכל להפסיק, חוץ מזה אנחנו השחקנים עושים טעויות גדולות יותר אבל פחות שמים לזה לב כי לא משלמים עליהן מיידית, וטעות של שוער זה דבר קריטי", אמר שחקן בקבוצה.


לא לתמונות האלה פיללו אוהדי בית"ר ירושלים (חגי אהרון)

 

בבית"ר שיבחו את אוהדי הקבוצה על התנהגותם במשחק אתמול. לפני המשחק חששו מאוד בהנהלת בבית"ר כי משחק חוץ טעון כל כך יתסיס בקלות את האוהדים, מה שעלול לגרום לקריאות גזעניות שבסופו של דבר יגרמו לעונשים לקבוצה.

 

אתמול, בפעם הראשונה אחרי שנים, שיבחו בבית"ר את האוהדים על התנהגותם מה שעשוי לקדם עוד יותר את שיחות הפיוס בין ארגון האוהדים "לה פמיליה" לבין הנהלת הקבוצה.

 

לבית"ר גם היו טענות בעניין היחס לו זכו אוהדי הקבוצה שהגיעו למשחק: "זה פשוט מקומם שאוהדים שנוסעים כמה שעות למשחק צריכים להחנות את הרכבים ולעלות לאוטובוסים שמובלים ע"י כוחות משטרה בשבילי עפר שעוברים בתוך מזבלה בחושך מוחלט".

 

"זה משחק בליגת העל, לא בליגה ג'. לא עושים את זה רק לבית"ר אלא לאוהדי כל הקבוצות שבאות לסכנין, נראה לנו שפשוט אין מה לעשות בנידון", אמרו הבוקר בקבוצה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריאל הרוש
צילום: חגי אהרון
מומלצים