שתף קטע נבחר

קפילוטו: "לצערי השער שכבשתי לא עזר לאשדוד"

בעיר הנמל קיבלו באכזבה את ההפסד 2:1 למכבי חיפה. איציק עובדיה: "לא הגיע לנו להפסיד". דימיטאר מקרייב יחזור למגרשים בעוד כחודש

למרות ההפסד אתמול 2:1 למכבי חיפה, מ.ס. אשדוד נראתה טוב והיוותה יריב שקול לסגנית האלופה, לפחות בכל הנוגע למצבים אליהם הגיעו שתי הקבוצות. למרות זאת, המאזן של אשדוד מתחיל להדאיג כשהוא עומד על חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים.

 

 

אשדוד עלתה ליתרון משער של ניסו קפילוטו בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, אולם בסופו של דבר השחקנים של איציק עובדיה וג'ון גרגורי לא עמדו בלחץ שהפעילו עליהם החיפאים ושלוש דקות לסיום ספגו את השער השני.

 

"זו הרגשה נהדרת להבקיע שער בהופעת הבכורה אבל לצערי זה לא ממש עזר לנו אתמול", אמר קפילוטו לאחר המשחק. "ברור שחיפה שלטה, כי היא קבוצה טובה יותר מאשדוד, אבל אני חושב שיכולנו גם לעלות ל-0:2 ולגמור את המשחק. זה לא נכנס ואין מה לעשות נגד זה".

 

"היו להם שתי הזדמנויות", סיכם ג'ון גרגורי את המשחק, "הם ניצלו את שתיהן בצורה מושלמת. אם היינו מנצלים את המצבים שהיו לנו היינו מנצחים, למרות שהם שלטו במשחק. ניצול המצבים היה ההבדל בין הקבוצות".

 

אחרי שאשדוד עלתה ליתרון יכול היה רחמים צ'קול להכריע את המשחק כשנגח את הכדור ממרחק של חמישה מטר מעל השער. "אני חושב שבזמן הנגיחה הוא כבר חשב על החגיגות, אבל הוא שכח שצריך קודם להכניס את הכדור לרשת", אמר גרגורי.


קפילוטו חוגג לאחר שער היתרון: "יכולנו לעלות ל-0:2" (רועי עידן)

 

"עשינו את הדברים רוב הזמן כמו שצריך", הוסיף איציק עובדיה, "לא היה מגיע לנו להפסיד את המשחק הזה. אני חושב שהיינו שווים תיקו אבל זה אף פעם לא מתחלק לפי מידה של צדק".

 

לאנשי אשדוד היו טענות על השיפוט ועובדיה אף הורחק לקראת סיום המשחק. "לא היה שום דבר עם השופט, הוא לא הרחיק אותי בגלל שאמרתי לו משהו אלא בגלל שאני וג'ון עמדנו ביחד וזה אסור. השופט עשה את העבודה שלו אתמול ואן לי שום טענות אליו", אמר המאמן, שיועמד לדין ע"י ההתאחדות לכדורגל בגין אי ציות להוראת שופט המשחק.

 

מה שבלט בתחילת המשחק היה העובדה כי האוהדים הירוקים הגיעו בהמוניהם למשחק באשדוד ולעומתם היציע של האוהדים המקומיים נדם. אוהדי אשדוד מחו על יכולתה של הקבוצה בתקופה האחרונה, יכולת שהגיעה לשיאה בתבוסה להפועל באר שבע בשבוע שעבר. בכל המחצית הראשונה שתקו האוהדים ולא עודדו את קבוצתם כאשר גם השלטים התלויים באופן קבוע על הגדרות, נתלו אתמול הפוך.


גרגורי ועובדיה. האחרון יעמוד לדין (יועד כהן)

 

למרות המחאה השקטה תועמד אשדוד לדין בבית הדין של ההתאחדות בגין התפרעות אוהדים לאחר שבהמלך המשחק הדליקו אוהדיה רימון עשן.

 

ובכל זאת קיבלו באשדוד גם בשורה אחת טובה. דימיטאר מקרייב, שנפצע במשחקה של נבחרת בולגריה מול אסטוניה ביום רביעי האחרון ואובחן לו שבר בארובת העין, יוכל לחזור למגרשים כבר בעוד כחודש. באשדוד חשבו תחילה כי החלוץ הבולגרי ייעדר מהמגרשים כחודשיים אבל עכשיו התברר כי תקופת ההחלמה תתקצר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ון גרגורי
צילום: רועי עידן
מומלצים