$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"צריך לתעל את האגרסיביות לכיוון ספורטיבי"

בתוך הדי התגרה בגמר, נתניה תתארח באשקלון למפגש שתי האחרונות. עוזר המאמן שי סיגלוביץ': "ניצחון ונפתח פער מהם של משחק"

רועי גלדסטון  13.02.11 - 11:17

שבוע עמוס עבר על ברק נתניה. ניצחון דחוק אבל מתוק על הפועל תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, אבל אז גם תבוסה כואבת וקטטה כואבת לא פחות מול מכבי בקרב על התואר. הערב (ראשון) תחזור ברק נתניה למציאות של ליגת לוטו כשתתארח אצל הפועל אשקלון ומאמנה החדש אלי רבי לקרב תחתית קריטי.

"יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהשבוע שעבר עלינו", אמרו בצוות המקצועי לשחקני נתניה, "עד כה בליגה לא הצלחנו לנצח הרבה משחקים צמודים ומול הפועל ת"א בגביע עשינו את זה. מול מכבי היה שונה, כי היא נמצאת כרגע בכושר שהוא מעל קבוצות הליגה הישראלית וחלק מהקבוצות באירופה".

"צריך לתרגם את האגרסיביות והלחימה לצד הספורטיבי", התייחס הצוות גם לתגרה בגמר, "אלה דברים שלא צריכים לקרות".

עוזר המאמן שי סיגלוביץ' התייחס למפגש הערב: "חצי הגמר והגמר לקחו הרבה אנרגיות מהשחקנים. אנחנו מייחסים הרבה חשיבות למשחק, כי אם ננצח נפתח פער של ניצחון מאשקלון. אנחנו רוצים להבטיח את המקום ה-8 בסוף הסיבוב השני כדי שתהיה לנו הגרלה קצת יותר טובה בסיבוב השלישי. נצטרך לשים לב לדרור חג'ג' ולגרום לפארמר וטרנר, שהם שחקני המפתח, לעשות עבירות. יש לאשקלון בעיה של ישראלים ושל ספסל קצר".

טוני יאנגר, שהושעה מפעילות ל-3 חודשים עקב שימוש במריחואנה, כפי שפורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט, עדיין בישראל כיוון שאשתו לעתיד היא אזרחית המדינה. יתכן שאף ישאר בארץ, למרות שהוא לא יכול לשחק בגלל החלטת פיב"א.