$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רוני לוי: "גול מיותר. נילחם על החיים בליגה"

מאמן בית"ר ירושלים על הפסדו הראשון בקבוצה - ה-1:0 בסכנין: "חבל שלא ניצלנו הזדמנויות, הם הסתגרו". דראפיץ' מבסוט: "הסגל נפלא, אפשר להישאר בליגה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.02.11 - 21:21

גם רוני לוי יודע שתמיד יש פעם ראשונה, והערב (שבת) היו שני דברים שעוד לו קרו לבית"ר ירושלים שלו, שנוצחה בפעם הראשונה באיצטדיון דוחא על ידי בני סכנין (1:0), מה שהיה גם הפסד הבכורה שלו על הקווים של החבורה מבירת ישראל.

"אני מאוד מאוכזב. ברור שזה לא טוב להפסיד", אמר רוני לוי בסיום והתייחס לטעות שהובילה לגול של המארחת: "ספגנו שער מיותר ורדפנו אחרי סכנין. חבל שלא יצרנו מספיק מצבים. היה סוג שונה של משחק ממה שאנחנו רגילים, שיחקנו נגד יריבה שנלחמת על החיים שלה".

"אחרי שהם כבשו התאים להם ללכת אחורה", המשיך מאמן בית"ר, "לא הנענו מספיק את הכדור והיציאה שלנו קדימה הייתה דלה. מול קבוצה שמתגוננת קשה להגיע למצבים וזה מה שקרה בפועל".

על מצבה של בית"ר ירושלים אמר לוי: "ידעתי המרגע הראשון שאנחנו בתחתית וכנראה שנהיה שנצטרך להילחם על החיים שלנו בליגה עד לסיום העונה".

בצד השני, סלובודאן דראפיץ' היה יותר מרוצה: "אני חושב שאנחנו בהתקדמות. לא נתנו משחק גדול והבחורים נלחמו ורצו לעשות הכל בשביל הניצחון. האוהדים שלנו דחפו אותנו לאורך כל ההתמודדות".

על שני הזרים שהביא למועדון אמר המאמן: "קוסטנטין אזארוב ואסאנוב בורוסנוסוב הם שחקנים טובים אבל עדיין לא בכושר של מאה אחוזים. אני מקווה שהם יפגינו יכולת טובה שתעזור לנו. זה סגל מצוין שאפשר להישאר איתו בליגה, ואני מאמין שנעשה את זה".

הנהלת בני סכנין והשחקנים הביעו בסיום את הערכתם כלפי האוהדים שעודדו לאורך כל המשחק ועל כך שהתנהגו בצורה מופתית ושמרו על הסדר.

* אלון יפת יציין בדו"ח השופט שלפני השריקה לפתיחת המשחק נזרקו אבוקות למגרש מיציע אוהדי סכנין. 300 אוהדי בית"ר עוכבו בכניסה לאיצטדיון דוחא ונכנסו רק בדקה העשירית של ההתמודדות.