$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צמח: הקיזוז ניתן סיכוי. נצחון אחד ויהיה טוב

ר"ג לא מאבדת תקווה למרות התבוסה למכבי. הקשר: "משחקים טוב, הביטחון יבוא". טלקיסקי פצוע בברכו והוא בספק למכבי פ"ת

עידן חגי  13.02.11 - 09:35

הכל עובד נגד הפועל רמת גן. אמש (שבת) הגיעה עוד תבוסה, הפעם 3:0 למכבי תל אביב, והגדיל ל-18 (!) את רצף המשחקים ללא ניצחון (14 הפסדים). ואם זה לא מספיק כדי לשקוע בדיכאון, אז הניצחונות של יריבותיה לתחתית, הפועל פתח תקוה ובני סכנין, בטוח עשו את העבודה. עם זאת, אצל נועלת הטבלה מעדיפים לא לאבד תקווה.

"כבר תקופה אנחנו נראים יותר טוב ומשחקים יותר טוב, אבל בסוף אנחנו מקבלים שערים ונשברים", אמר ציון צמח, ששיחק אתמול מול האקסית, לאתר ערוץ הספורט, "אנחנו חייבים לשנות את ההרגל הזה ולהתחיל לקחת נקודות כדי לצאת לדרך חדשה".

"כל הקבוצה נתנה את מעצמה, השקענו ונלחמנו ואני מאמין שנשיג לבסוף את הניצחון וגם הביטחון יעלה,  נכבוש יותר ונצבור נקודות", הוסיף הקשר, ""למרות המצב שלנו, נמשיך להילחם עד הרגע האחרון ובעזרת השם גם נישאר בליגה. כל נקודה קטנה תשמח אותנו ותשאיר לנו סיכוי. אם אנחנו לוקחים בחשבון את הקיזוז אז ההפרש עדיין קטן. אנחנו רק צריכים לנצח משחק אחד ויהיה בסדר".

דמיטאר טלקיסקי, שלא שיחק אמש בגלל פציעה בברכו, יעבור היום סדרת בדיקות נוספת בכדי להעריך את מצבו. נכון לעכשיו הקשר הבולגרי בספק גדול למשחק הקרוב של ר"ג, מול מכבי פ"ת.