שתף קטע נבחר

אימון בכורה לאלרואי כהן בהפועל תל אביב

הקשר הצעיר קיבל את החולצה מספר 20, והתקבל בברכה על ידי כל האדומים. פצ'אלקה יגיע ארצה הלילה, ויערוך אימון בכורה במהלך השבת, כל זאת לקראת המשחק ביום ב' מול מכבי פ"ת

קשרה החדש של הפועל תל אביב אלרואי כהן, ערך הבוקר (ו') את אימון הבכורה שלו במדים האדומים. השחקן, שהגיע לשורות האלופה מעירוני קריית שמונה תמורת 800 אלף אירו, וחתם במדי הדאבליסטית לארבע שנים וחצי, הכיר היום את חבריו החדשים לקבוצה, כאשר את חלקם הוא כבר מכיר מהנבחרת.

 

 

כהן התקבל בברכה על ידי השחקנים, הצוות המקצועי והניהולי, ונראה כי לקשר המוכשר שקיבל את החולצה מספר 20, לא תהיה בעיה להשתלב בשורות האלופה באדום. בהפועל טוענים, כי למרות חלק מהביקורות שהם ספגו בשל הכספים שהם הוציאו על רכש, מהלך החתמת אלרואי כהן היה נכון, כיוון שמדובר בהשקעה עתידית. למרות זאת, גם בוולפסון יודעים שרק הזמן יעיד האם אלרואי כהן יצדיק את ההשקעה.


אבוקסיס מקבל את אלרואי כהן. יצדיק את ההשקעה? (צילום: דרור עינב)

 

שחקן חדש נוסף שהאדומים צירפו בחלון ההעברות הוא הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה, שנמצא כעת עם נבחרתו ואמור לשוב ארצה בשעות הלילה המאוחרות,

וצפוי לערוך את אימון הבכורה שלו כבר מחר.

 

מהאימון היום נעדרו צמד המגינים דדי בן דין ועמרי קנדה, שסובלים ממחלה, אך השניים ינסו לשוב כבר מחר לאימונים. החלוץ בן שהר סובל מרגישות בשריר התאומים, ובשל כך שוחרר היום מהאימון. שחקני הנבחרות, למעט השוער וינסנט אניימה וכאמור, מריו פצ'אלקה, חזרו לאימונים והמשיכו בהכנות למשחק ביום שני נגד מכבי פתח תקווה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלרואי כהן
צילום: דרור עינב
מומלצים