$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אחרי 23 שנים ביוטה, סלואן הודיע: אני עוזב

מאמן הג'אז התפטר לאחר עימות עם הג'נרל מנג'ר קווין אוקנור במשחק ההפסד 91:86 לשיקגו. גם עוזרו ג'ונסון התפטר. עוזר נוסף, שחקן העבר טיירון קורבין, מונה למחליף

אייל גרוסברד  10.02.11 - 22:46
אומר שלום. ג'רי סלואן (GETTYIMAGES)

ג'רי סלואן ויוטה נפרדים. אחרי 23 עונות בתפקיד המאמן הראשי בקבוצה, שיא NBA של כל הזמנים, הודיע סלואן כי הוא עוזב את תפקידו. התפטרותו המפתיעה של סלואן מגיעה ימים אחדים לאחר שהאריך את חוזהו בג'אז.

  • ראשון ב-05:00, ישיר ב-5+LIVE: דוראנט ואוקלהומה מול כספי וסקרמנטו
  • ראשון ב-22:30, ישיר ב-5+LIVE: אורלנדו מול הלוס אנג'לס לייקרס
  • שלישי ב-02:00, ישיר בספורט 5: שארלוט מארחת את קובי והלייקרס

יחד עם סלואן עוזב את הקבוצה עוזרו הוותיק, פיל ג'ונסון. יורשו של סלואן הוא פורוורד העבר טיירון קורבין שמונה לתפקיד מיד לאחר הודעת העזיבה. קורבין עבד ביוטה מאז פרש, ונמנה על צוות עוזריו הבכירים של סלואן.

הצעד של סלואן מגיע לאור עימות בינו לבין ג'נרל מנג'ר הקבוצה, קווין אוקונור, בחדר ההלבשה מיד בתום משחק ההפסד 91:86 הבוקר לשיקגו. הג'אז, שנחלו הפסד ביתי נוסף ונמצאים בתקופה לא טובה, ירדו למאזן 23:31, שווה למאזן השישי בטיבו במערב.

סלואן אמר לעיתונאים מקומיים לאחר העימות כי הוא ואוקונור חלוקים בדעותיהם לגבי מצב הקבוצה ועתידה, וכי ביממה הקרובה יבחן הג'נרל מנג'ר דרכים לשיפור המצב. ההפסד לבולס היה העשירי ב-14 המשחקים האחרונים ליוטה, שדווקא פתחה את העונה בצורה מצוינת. בנוסף, בארה"ב דווח על עימות בין סלואן לרכז וכוכב הקבוצה, דרון וויליאמס, אולם השחקן מכחיש את הדברים.

תחת סלואן, שהחליף את פרנק ליידן בתפקיד, הגיעה יוטה לשתי סדרות גמר בשנות ה-90 שם הפסידה למייקל ג'ורדן ושיקגו. במשך תקופה זו החזיק סלואן במאזן נצחונות של 60% והקבוצה סיימה רק עונה אחת בלבד במאזן שלילי.

המאמן, שבחודש הבא יחגוג את יום הולדתו ה-69, נכנס כבר כחבר להיכל התהילה. בקריירת המשחק הופיע במדי הבולטימור בולטס והשיקגו בולס, ולאחר מכן אימן את השוורים לפני שהגיע ליוטה. בתחילה עבד סלואן במועדון כסקאוט ולאחר מכן שימש עוזר מאמן לאורך שלוש שנים. הוא מונה רשמית למאמן הג'אז ב-1988.

למרות הצלחתו האדירה סלואן מעולם לא זכה בתואר מאמן העונה. סלואן, המאמן היחיד בליגה שאי פעם ניצח 1000 משחקים עם אותה קבוצה, הגיע לכמות בת ארבע הספרות כבר במהלך עונת 2008-2009.