$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חולון: הבכירים והמאמן סרבו לקיצוץ והושעו

רוט, ארנולד, ניר כהן, בן דוד והמאמן סרבו להפחית 20 אחוזים ממשכורתם. פרנקו: "הכדור בידיה של ההנהלה". ראשי המועדון: "המצב הכלכלי מחייב קיצוץ והתייעלות"

אסף אפל  08.02.11 - 16:13
רוט. סירוב כללי לקיצוץ בשכר (אתר המנהלת)
רוט. סירוב כללי לקיצוץ בשכר (אתר המנהלת)

הנהלת הפועל חולון דרשה מארבעת הישראלים הבכירים שלה - מורן רוט, ג'יימי ארנולד, ניר כהן ועמית בן דוד - וגם מהמאמן דני פרנקו, לקצץ 20 אחוז משכרם בשל הבעיות הכלכליות של הקבוצה. כל החמישה סרבו והושעו מיידית.

ג'יימי ארנולד וניר כהן הפצועים לא נכחו בפגישה עם ההנהלה, בה התבקשו השחקנים לקצץ במשכורתם, אולם עודכנו בפרטים וסרבו גם הם לדרישה. לאחר ההשעיה הודיעו ארבעת השחקנים והמאמן כי הם לא מתכוונים לקחת חלק במשחק האימון מול הפועל אשקלון, אולם בסיום הרבע הראשון, ביקשה ההנהלה שכן ישחקו והבטיחה לדון איתם מאוחר יותר בנושא.

"ההנהלה ביקשה ממני לקצץ משמעותית בשכר ומאחר שבאתי לקראת ההנהלה בתחילת העונה כפי שנתבקשתי, לא נראה לי לנכון לעשות זאת שוב", סיפר המאמן דני פרנקו לאתר ערוץ הספורט. "הודיעו לי שאני מושעה וביקשו ממני לנהל את משחק האימון. אני מרגיש רע עם זה, אבל הכדור בידי ההנהלה וההחלטות בידיה".

עורך הדין עופר יחיאלי, שהחל לטפל בנושא, אמר לאתר ערוץ הספורט: "פנו אלי מספר מושעים מהפועל חולון בעניין הזה. אין בכוונתם לוותר על שקל משכרם, ואנחנו מתכוונים למצות את הדין עם הקבוצה".

הנהלת חולון מסרה בתגובה: "המצב הכלכלי של הפועל חולון הוא כזה שמחייב אותנו לקצץ ולהתייעל במטרה להימנע מפירוק. לצורך זה אנו נוקטים במספר צעדים שיעזרו לנו לסיים את העונה בצורה מאוזנת ויאפשרו לנו להתקיים בשנים הבאות עפ"י היכולות הכספיות שלנו. כעת זו למעשה ההזדמנות האחרונה בה ניתן לקצץ (בהסכמה) או לשחרר שחקנים, בכדי לסיים את העונה בכבוד וללא גירעון, בלי להגיע לפירוק ובלי לסכן את עתיד הפועל חולון".

בינתיים, הנהלת חולון צפויה להתכנס בשעות הקרובות במטרה לדון בעניין. יו"ר איגוד השחקנים ניר אלון ידרוש במכתב להנהלת הפועל חולון לכבד את החוזים של השחקנים. אלון אמר: "יש דרך לנהל משא ומתן. אפשר לעשות את זה בצורה מכובדת, זה לא צריך להיות באיומים". אגב, משחק האימון בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון 77:101 של אשקלון על חולון. אוהדי הקבוצה, בניסיון להוציא את העגלה מהבוץ, פנו למיקי דורסמן בבקשה שיסייע.