שתף קטע נבחר

בהתאחדות שוב לא סופרים את לואיס פרננדז

ההתאחדות לכדורגל הגיבה בנימוס ציני לטענות מאמן הנבחרת שמצא תירוץ חדש לחוסר הצלחה עתידי: הדשא בבלומפילד לא יהיה אותו דבר אחרי הצגה כפולה. ההתאחדות: "הצגות כפולות זה דבר מקובל בכל העולם"

מעורר גיחוך? אתם תשפטו. ביום חמישי האחרון הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי היא מתכוונת לקיים הצגה כפולה מחר (ד') במשחקי הידידות של הנבחרות הצעירה והבוגרת מול סרביה. בשעה 16:00 אמורה הנבחרת הצעירה להתמודד מול מקבילתה הסרבית ובשעה 20:00 יתקיים המשחק בין שתי הנבחרות הבוגרות, שיהווה הכנה אחרונה למפגשים בסוף מרץ מול לטביה וגיאורגיה.

 

 

אחרי שנעלב מיו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שאמר כי אלי גוטמן הוא המועמד הטבעי להחלפתו של לואיס פרננדז, ולאחר שסגר את המשחק מול דינמו קייב לקהל ולתקשורת, טען היום המאמן הצרפתי כי קיום הצגה כפולה בבלומפילד זו החלטה שגויה שתפגע בסיכויי הניצחון של הכחולים לבנים.


פעם חברים, היום צ'ילבות. אבי לוזון ולואיס פרננדז (צילום: עוז מועלם)

 

במסיבת העיתונאים טען פרננדז: "אני מקווה שהדשא יהיה במצב טוב. יש גם משחק ב-16:00. נצטרך בשבילו 15 גננים. אולי אהיה גנן בעצמי. אני לא יודע מי תיכנן את זה. אולי יתנו לו לארגן גם את המונדיאל בקטאר. אחר כך הדשא יהיה במצב לא טוב ויהיה קל לבקר אותנו. אני לא מסכים עם העובדה שקבוצה משחקת ארבע שעות לפנינו. לא שאלו את דעתי על כך. אם היו שואלים אותי, הייתי אומר לא".

 

בהתאחדות לכדורגל הרימו גבה מהתירוצים החדשים של המאמן הלאומי ומסרו בתגובה: "הצגה כפולה הינה דבר מקובל ואף נעשתה בעבר. מעבר לנסיבות האדמיניסטרטיביות והלוגיסטיות הרי שמטרת ההצגה הכפולה בבלומפילד היא לאפשר חגיגת כדורגל כחול לבן והזדמנות לצפות בנבחרות הבכירות של ישראל. נושא הדשא נבדק אל מול אצטדיון בלומפילד ואינו אמור להוות בעיה".

 

אז קיבלנו את הסיבוב השני בקרב המהלומות בין ההתאחדות והעומד בראשה, לבין המאמן הלאומי. נוקאאוט עדיין אין, אבל אפשר להעריך שהסיבוב השלישי יגיע בקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לא שאלו אותו. לואיס פרננדז
צילום: עוז מועלם
מומלצים