שתף קטע נבחר

חשד: עובד דואר גנב כרטיסים ליורוליג ומכר אותם

עובד של "דואר ישראל" חשוד שגנב את כרטיסי ה-VIP למשחקי מכבי תל-אביב, שהיו מיועדים ללקוחות שטראוס. החשוד טען שרכש את הכרטיסים

הדואר ובו הפרס לא בא היום: עובד דואר נעצר היום (ב') בחשד שגנב כרטיסי VIP למשחקי מכבי תל-אביב ביורוליג ומכר אותם ב-400-500 שקלים לכרטיס.

 

דברו על פרקינס, שחורציאניטיס, אליהו ושארפ בדף הפייסבוק של ynet

 

מדי שבוע נוהגת חברת שטראוס לשלוח כרטיסי VIP לכמה לקוחות באמצעות הדואר. על-פי החשד, עובד הדואר גנב את אותם כרטיסים - למושבים המבוקשים בהיכל נוקיה.


אסור לעצבן את שחורציאניטיס. שארפ מציל את פארגו (צילום: אלי אלגרט)

 

קצין הביטחון של חברת שטראוס חשד בתרמית והתלונן במשטרה. בלשי תחנת השכונות בתל-אביב התחזו לאוהדי מכבי תל-אביב וקבעו פגישה עם החשוד, בן 43 מחולון. במהלך הפגישה הוא דרש 900 שקלים עבור זוג כרטיסים למשחק היורוליג הקרוב מול ברצלונה מספרד.

 

מיד לאחר שמכר את הכרטיסים הוא נעצר. בחיפוש בביתו התגלו עוד 48 הזמנות זוגיות של מכבי שירותי בריאות "לקפה ומאפה", שנשלחו ללקוחות בדואר.

 

החשוד הכחיש כי גנב את הכרטיסים במסגרת עבודתו, וטען כי רכש אותם מאדם שמכר אותם לפני כחודשיים ליד היכל נוקיה.

 

פרקליטו, עורך הדין גיל דחוח, מסר כי "מדובר בעובד ציבור שבמשך 20 שנה משרת לקוחות ללא רבב וחש כי נגרם לו עוול גדול עם שיוך החשדות למקום עבודתו. החשוד משתף פעולה עם המשטרה ואנו משוכנעים כי לאחר בדיקה יסודית של החשדות יתברר כי אין מאחוריהם דבר". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחורציאניטיס ואליהו ביורוליג. ארכיון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים