$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גווארדיולה: "שיא אחד של ריאל כבר שברנו"

פפ בשמיים אחרי נצחון הליגה ה-16 ברציפות, 0:3 על אתלטיקו, ושבירת השיא של הבלאנקוס מ-1960/61: ''לא יודע היכן היינו בלי מסי. היינו טובים, אבל בטח שלא עד כדי כך"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  06.02.11 - 09:45

מה עוד נגיד, מה עוד נאמר, מה לעזאזל כבר אפשר להוסיף על ברצלונה? אולי תעזרו לנו אתם כי הסופרלטיבים נגמרו בערך אחרי הקלאסיקו, אבל השיאים ממשיכים להישבר, ובקצב משוגע. אמש (שבת) החבורה של פפ גווארדיולה, שנראה שכבר עשתה הכל בשלוש השנים האחרונות, רשמה הישג נוסף: ניצחון 16 ברציפות בליגה, 0:3 על אתלטיקו, סידר לה את שבירת השיא של ריאל מדריד מ-1960/1.

ליונל מסי, שבמחזור הקודם מול הקולצ'ונרוס נפצע מתיקול גס של תומאס אויפאלושי, נקם עם שלושער והעלה את מאזנו ל-40 שערים העונה בכל המסגרות, נתון מטורף לחלוטין רגע לפני שהאלופה נכנסת לחודש לא פשוט שבו תפגוש את ארסנל באלופות, ואת בילבאו ו-ולנסיה בחוץ בליגה. אגב, יחס השערים של בארסה עומד על 11:70, למעלה משלושה כיבושים למשחק.

מאמן הגלאקטיקוס האמיתיים דווקא לא נשמע נרגש מדי במסע"ת אחרי המשחק. "אם נשחק ככה מול ריאל מדריד בגביע, אנחנו נפסיד", הוריד פפ את חניכיו לקרקע, אולי מכיוון שבשנים האחרונות אתלטיקו היתה רגילה לחטוף יותר שערים בקאמפ נואו. "היו לנו לא מעט קשיים, ויש דברים שאנחנו מוכרחים לעשות טוב יותר מול קבוצות שיגיעו לשחק מולנו, כמו ארסנל באלופות למשל".

"אין לי מושג איפה היינו בלי מסי היום", פירגן בענק פפ לתכשיט שלו. "היינו אולי קבוצה טובה, אבל בחיים לא היינו מגיעים לרמה הזו, כל קבוצה גדולה צריכה שחקן מעט "שונה". למדריד היה את די סטפאנו ולנו את ליונל. זה כבוד גדול שמשווים אותו לשחקן בסדר הגודל הזה. אין לנו יותר גביעי אירופה מריאל, אבל יש לנו את ההישג הזה של נצחונות ליגה ברצף שעולה על שלהם".