$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קולאוטי ישוחרר רק לקבוצה שתכסה עלויותיו

כפי שפורסם לראשונה באתר, חלוץ הצהובים ביקש להשתחרר. במועדון הודיעו לו כי יסכימו רק אם יוותר על שכרו: 640 אלף יורו. "האפשרויות שלו מצומצמות. מלבד רוסיה וארגנטינה, אין לאן ללכת", אמרו גורמים

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  02.06.11 - 11:45

רוברטו קולאוטי ביקש לעזוב מיידית את מכבי תל אביב, כפי שפורסם אמש לראשונה באתר, אולם זה לא הולך להיות כל כך פשוט. במועדון הבהירו לחלוץ הארגנטיני כי יוכל לעזוב רק במידה שימצא קבוצה שתישא בכל שכרו עד תום העונה.

לקולאוטי, שמחזיק בשכר הגבוה ביותר במכבי תל אביב (640 אלף יורו), יש חוזה לשנתיים נוספות, אך במועדון הצהוב הודיעו כי היו מסכימים לשחררו אם החלוץ היה מוכן לוותר על שארית שכרו.

באופן לא מפתיע, החלוץ לא הציע את האופציה הזו, וגורמים בקבוצה אמרו: "חלון האפשרויות של רוברטו די מצומם מכיוון שלרוב המקומות באירופה הוא לא יכול לעבור. האופציות הן רוסיה וארגנטינה. כל שחקן שעוזב את מכבי צריך למצוא קבוצה שתשלם עליו".

שחקן במכבי הוסיף: "כבר תקופה ארוכה רואים שרוברטו מרגיש שלא בונים עליו במכבי. לא פעם הוא אמר שמה שהוא רוצה זה לשחק".

בעניין אחר, ולא פחות חשוב. מכבי תארח הערב (ראשון) את הפועל לדרבי הגדול של תל אביב. אלירן עטר תורגל כחלוץ יחיד, כאשר במרכז ההגנה יפתחו אבי סטרול וסאבו פאביצ'ביץ', שהיו בספק במהלך השבוע. הצהובים ינסו להשיג ניצחון ראשון בליגה על היריבה העירונית אחרי 3 שנים.