$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלו: "אני מקווה שיאריכו לי חוזה במכבי"

שחקני מכבי תל אביב כבר חושבים על העתיד אחרי שדרסו 67:104 את לובליאנה במחזור השלישי של הטופ 16. הפורוורד: "אשתי בטוח רוצה להישאר". פארגו: "המחשבות כבר בגביע"

רועי גלדסטון  04.02.11 - 09:30

מכבי תל אביב דרסה 67:104 את אולימפיה לובליאנה וסיימה משחק נוסף בהפרש אדיר ויכולת מרשימה, זאת לאחר תבוסות שהנחילה גם בשני המשחקים האחרונים לרומא ובני השרון בליגה. ליאור אליהו היה מר נקודה לדקה עם 20 נקודות ב-20 דקות וג'רמי פארגו הוסיף 21 נקודות. דייויד בלו, שקלע 9 נקודות מול הסלובנים, כבר חושב קדימה. "אני מאוד אוהב לשחק במכבי ואני מקווה שיאריכו לי את החוזה", אמר לאתר ערוץ הספורט. "אשתי אוהבת מאוד את המקום, היא בטוח רוצה להישאר".

חוזהו של בלו מסתיים בקיץ, כאשר יש למכבי אופציה להאריך אותו ואם קבוצה אחרת תרצה בשירותיו עליה לשלם סכום שחרור (BUY OUT) נמוך, שכל קבוצה אירופאית תוכל לעמוד בו. עם זאת, הפורוורד מקווה שמכבי תבקש להשאירו, כאשר דייויד בלאט התבטא לאחרונה בנושא כשאמר שהוא מעוניין להאריך חוזה לכל השחקנים.

סוכנו של בלו, סטיבן ניומן, כבר מגשש את הדרך לחוזה הבא, בעוד שבלו התייחס גם ליכולת בתקופה האחרונה. "היו לנו כמה משחקים טובים, אבל הכי חשוב זה לנצח את המשחקים האחרונים והמכריעים, לא את הראשונים. משחק המפתח שלנו יהיה בלובליאנה. אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה כדי שיהיה לנו סיכוי. לובליאנה קבוצה טובה ובחוץ הסיפור יהיה אחר לגמרי", הסביר.

צפו בתגובות לאחר המשחק--->

לקראת הגביע ביום שני והשאלה האם גם מול אשדוד יהיה הפרש גבוה, אמר בלו: "אנחנו רק רוצים לנצח כדי להגיע ליום חמישי. אנחנו לא חושבים על הפרש. אני מרגיש שאנחנו קבוצה שונה מזו שהפסידה לברצלונה. עשינו יותר אימונים תחרותיים, אנחנו משחקים קשה אחד נגד השני וככה זה היה גם כשהייתי במכבי ב-2003".

ג'רמי פארגו, ששרד את מלחמת השלכת קוביות הקרח המתמשכת בין סופוקליס שחורציאניטיס לדורון פרקינס, שלוותה בצרחות בחדר ההלבשה בסוף המשחק, הוסיף: "אנחנו משחקים כקבוצה וזה מה שנותן לנו את התוצאות. אם נמשיך ביחד, זה ייראה טוב גם בהמשך. היה חשוב לנו לשחק חזק לאורך כל הדרך. אנחנו לא חושבים על שום דבר חוץ מהגביע בשבוע הבא. אנו משתדלים להתרכז במשחק אחד כל פעם".