$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מקדייס והספרס גברו על הלייקרס עם הבאזר

דרמה ענקית בלוס אנג'לס, לבראיינט חסר רק ריבאונד אחד לטריפל דאבל ושניה לניצחון. לברון ג'יימס הפציץ 51 נקודות ב-100:104 של מיאמי באורלנדו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.02.11 - 08:24
ארטסט, מעידה כואבת (gettyimages)

ריבאונד אחד חסר לקובי בראיינט, שספג באחרונה ביקורות על אגואיזם, כדי להשלים טריפל דאבל. שניה אחת חסרה לייקרס כדי להשיג ניצחון. האלופה הגיעה לרגעי ההכרעה בסטייפלס סנטר ביתרון נקודה, אבל אנטוניו מקדייס זינק על ההחטאה של טים דאנקן ודחק פנימה עם הבאזר. ניצחון של הרבה יוקרה ובטחון לסן אנטוניו, עוד הפסד מתסכל מול קבוצה גדולה ללוס אנג'לס.

מילא ניצחון באורלנדו. מילא 23 נקודות ברבע הראשון. מילא שיא ליגה עונתי. מילא כמעט טריפל דאבל. אבל 51 נקודות בדרבי?! לברון ג'יימס נחת עם מיאמי באמוויי סנטר והמריא עם כמות הנקודות השישית בגובהה בקריירה שלו. המג'יק הפסידו 4 מ-6 משחקיהם האחרונים, ומי בכלל זוכר ששני שחקני חמישיה בהיט לא קלעו אפילו נקודה.

לייקרס - סן אנטוניו 89:88
האלופה כבר נקלעה לפיגור 7 נקודות ברבע האחרון, אבל סרבה להיכנע. גם כשההפרש עמד על 4 לזכות הספרס בדיוק דקה מהסיום. למאר אודום סיפק שלשה אדירה, פאו גאסול הפך מהקו ומהעבר השני הספיקו מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר להחטיא. אלא שקבוצה לוחמנית כמו סן אנטוניו לא מוצאים בכל מקום וכשמחמיצים, צריך גם לדעת לקחת ריבאונד.

4 שניות לסיום קטפו הספרס עוד כדור חוזר וגרג פופוביץ' הזעיק פסק זמן של 20 שניות. בחזרה ממנו הלך הכדור לטים דאנקן, ששוב החטיא, אבל אנטוניו מקדייס היה שם עם הטיפ-אוף על הבאזר. ריבאונד התקפה שלישי ברציפות, ואחד ששווה זהב.

קובי בראיינט, ששמע לאחרונה את חבריו מתמרמרים על חוסר הקבוצתיות שלו בהפסד לבוסטון, לקח את הביקורת לתשומת ליבו ופלירטט עם טריפל דאבל (16 נקודות, 10 אסיסטים ו-9 ריב'). גאסול הוליך את קלעי האלופה עם 19, אודום הוסיף 16 ואנדרו ביינום 10, 10 ריב' ו-6 אס'. מנגד סיים פארקר עם 21, ג'פרסון עם 18 וג'ינובילי חתם משחק עם 14 ו-8 אס'. הפסד בית שמיני העונה ללייקרס, סן אנטוניו כבר ב-8:41.

אורלנדו - מיאמי 104:100
רק פעם אחת בעידן דווייט האוורד קלע שחקן כמות גדולה יותר מול אורלנדו. היה זה אלן אייברסון (60), וגם לברון בא להוכיח שאפשרי לפזר את הקסם. כבר ברבע הראשון שבר קינג ג'יימס את שיא המועדון של אלונזו מורנינג בנקודות לרבע (21) כשהמטיר 23 על ראשי המקומיים. זה היה רק הסיפתח למשחק מפלצתי של 51 נק', 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, תפוקה שרק מייקל ג'ורדן סיפק דומה לה ב-25 השנה האחרונות (מול פיניקס בינואר 1989).

לברון היה בכל מקום, ניפץ גם את שיא הקליעה העונתי (47 נק', דוראנט וגריפין) והנחיל ליריבה בדרבי הפלורידיאני הפסד 4 ב-6 משחקיה האחרונים. הייתה זאת הפעם התשיעית בקריירה שלו שהוא קולע מעל 50 נק' במשחק, וכל הפעמים היו במשחקי חוץ. "רק לשחק מול הקבוצה הזאת הניע אותי קדימה", סיפר ג'יימס בסיום. "ידענו שזה לא עוד משחק בעוד רגיל, אז רצינו לבוא ולספק הצהרת כוונות".

הוא הצהיר, ובינתיים דוויין ווייד וכריס בוש הסתפקו ב-27 נקודות יחד. הוא גם הצליח להעלים מהעין את העובדה ששני שחקני חמישיה החתימו כרטיס עם 0 בעמודת הנקודות. 22 נקודות של ג'אמיר נלסון לא מנעו הפסד בית 7 העונה למג'יק. ג'ייסון ריצ'רדסון הוסיף 18, דווייט האוורד 17 ו-16 ריב'.

גולדן סטייט - מילווקי 94:100
משימה בין-לאומית עם חותמת אמריקאית. זה מה שניסו הבאקס לעשות באוקלנד, לפני שהפסידו בפעם ה-19 העונה בחוץ. ארסן איליאסובה סיים עם 23 נק' ו-13 ריב', קרלוס דלפינו תרם 20 נק' משלו וברבע האחרון השתלט קורי מאגטי על העניינים.

הפורוורד בן ה-31 קלע 12 מתוך ה-21 שלו ב-4:50 הדקות האחרונות, אבל החטיא זריקת עונשין קריטית ומהעבר השני חתם סטפן קארי הצעיר מהקו. מונטה אליס הוביל עם 24 נק' את קלעי הווריירס, שעלו למאזן 27:21. הפורוורד הקמרוני עם השם הכי ארוך בליגה, לוק רישאר מ'בה אה מוט, סיפק לבאקס 15 נק', 19 ריב' (11 בהתקפה) ו-5 אס'.