שתף קטע נבחר

צילום: AP, רויטרס, ראובן שוורץ וגטי אימג'ס

לוקסמבורג הפתיעה את בולגריה, הולנד בחצי

פדרציה: אן קרמר ומנדי מינלה ניצחו 1:2 את בולגריה וסיבכו את התמונה בבית הישראלי. הכתומות הביסו גם את הונגריה ועלו

אחרי הניצחון על לוקסמבורג וההפסד לפולין, נבחרת הנשים של ישראל כבר לא תלויה בעצמה לקראת מחזור הנעילה של שלב הבתים בטורניר גביע הפדרציה הנערך באילת.

 

 

מה שסיבך עוד יותר את התמונה הוא הניצחון המפתיע של לוקסמבורג, 1:2 על בולגריה. אן קרמר פתחה את הדרך להפתעה עם 3:6, 3:6 על דייה אבטימובה ולאחר מכן מנדי מינלה (137 בעולם) הבטיחה את הניצחון עם 4:6, 4:6 על צווטאנה פירונקובה (33), במפגש בין שתי מספרי 1 של הנבחרות. בזוגות, פירונקובה ומגדאלנה מאלייבה צימקו עם 2:6, 5:7 על מינלה וקלודין שול.


ויקטוריה אזרנקה. בלארוס עם רגל וחצי בחצי הגמר (צילום: אורן אהרוני) 

 

בבית ג', בלארוס עם רגל וחצי בחצי הגמר, לאחר 0:3 נוסף, הפעם על קרואטיה. אולגה גובורצובה (2:6, 2:6 על אני מייאצ'יקה) ו-ויקטוריה אזרנקה (3:6, 1:6 על ילנה פנדזיץ') שוב ניצחו ביחידות, כמו מול אוסטריה, ובזוגות קוסטובה ופוצ'ק השלימו סוויפ עם 2:6, 4:6 על ניריץ' וטומליאנוביץ'. אוסטריה שמרה על הסיכוי שלה עם 0:3 על יוון וכעת זקוקה לנס יווני מול הבלארוסיות במחזור הנעילה על מנת לעלות.

 

בבית ד', הולנד השלימה העפלה מעט מפתיעה לחצי הגמר, לאחר 0:3 נוסף, הפעם על הונגריה. מיקאלה קרייצ'ק (2:6, 3:6 על באבוס) וארנצ'ה רוס (2:6, 4:6 על גרטה ארן) הבטיחו כרטיס לשלב הבא. ברטנס והוגנקאמפ השאירו את הכתומות מושלמות עם 6:2, 2:6, 2:6 בזוגות על יאני ומארוסי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פירונקובה, בולגריה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים