שתף קטע נבחר

דרבי תל-אביבי: אזלו הכרטיסים לאוהדי הפועל

האוהדים האדומים חטפו את 1,850 הכרטיסים שהוקצו עבורם בתוך רבע שעה. האלופה לוחצת על ז'ילנה הסלובקית בכדי שתשחרר את מריו פצ'אלקה. ורמוט לקראת עירוני קריית אתא בגביע: "מקווה שלא יהיו פדיחות"

"המשחק מול קריית אתא יהיה קשה מאד, זו לא הגרלה קלה כמו שכולם חושבים", כך טען קשר הפועל תל אביב, גילי ורמוט, לקראת המפגש מחר (ד') של קבוצתו מול עירוני קריית אתא, בסיבוב ח' של גביע המדינה, בו זכו האדומים בשנה שעברה.

 

 

ורמוט הוסיף: "אנחנו מתייחסים למשחק הזה בשיא הרצינות, ונבוא לשם בשיא המוכנות בכדי לעבור שלב כמובן. בדרך כלל קבוצות מהסוג הזה, שמשחקות בליגות נמוכות יותר, מחפשות להיות סינדרלות, כי זו ההזדמנות שלהן להיות בבמה המרכזית ולהוכיח את עצמן. הם יבואו בטירוף. אם אנחנו מקצוענים - אז אנו צריכים להגיע בשיא המוכנות והרצינות. אני מקווה שלא יהיו פדיחות ונעבור את המשחק הזה כמו שצריך".

 

אוהדי הקבוצה הופתעו לראות היום בדף הפייסבוק של הקוון שמעון דביר, ששובץ למשחק הדרבי, תמונה של מכבי ת"א והודעות שהוא לכאורה כתב, אשר מייחסות את אהדתו לצהובים. האוהדים מבקשים לפסול את השיבוץ הזה בטענה לניגוד אינטרסים.

 

אגב, הכרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב שהוצעו הערב למכירה באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים 'לאן', נחטפו תוך מספר דקות. המכירה עצמה נפתחה בשעה 21:30 ותוך רבע שעה בלבד רכשו האוהדים האדומים את כל 1,850 הכרטיסים שהוקצו עבורם. 


אוהדי הפועל ת"א. חטפו את הכרטיסים בתוך דקות ספורות (אלי אלגרט)

 

פצ'אלקה בכל זאת יגיע?

החלוץ איתי שכטר, אמור לעבור היום ניתוח בכתפו, לאחר שהאדומים דאגו להקדים את הניתוח שתוכנן לו תחילה לאמצע חודש פברואר. בנוגע לרכש, דורון אוסידון, נציגו של אלי טביב, שוחח היום עם סוכנו של מריו פצ'אלקה. בלם ז'ילנה כבר סגר את תנאיו בקבוצה לפני קצת יותר משבוע, אך בשל פציעה של שחקן אחר התעכבה העסקה.

 

בהפועל לוחצים על הקבוצה הסלובקית שתשחרר את השחקן. האדומים טוענים כי הבלם מעוניין להגיע לישראל וייתכן כי במהלך הימים הקרובים תהיה התפתחות בנושא. כמו כן, בהפועל בדקו אפשרות לצרף את המגן ברנאר מנדי, אקס פ.ס.ז'. הצרפתית, שלא שיחק מאז סוף העונה שעברה לאחר ששוחרר מהאל סיטי. סיכויים שיגיע הם לא גבוהים.


טוטו תמוז. לא יוכל לשחק מול קריית אתא (צילום: דרור עינב)

  

כמו כן, האדומים גיששו אצל בלם בני סכנין, פטי יאיא, אך לא בטוח שהוא יצטרף. הקשר חן עזרא, שלגביו התקיימה אתמול פגישה בין הבעלים מוני הראל לנשיא

נתניה גיל לב, יגיע ככל הנראה בסיום העונה.

 

על פי האימון המסכם נראה כי עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס, שימשיך להדריך את הקבוצה, יבצע שני שינויים בהרכב. עומרי קנדה יחליף את דני בונדר הפצוע, ויקטור מרעי צפוי לפתוח במקום טוטו תמוז המושעה (צהובים).  בסיום האימון יצאה הקבוצה למלון בחיפה, שם תשהה עד למשחק.

 

הרכב משוער: וינסנט אניימה; עומרי קנדה, ביבאן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין; שי אבוטבול, ערן זהבי, סלים טועמה (אביחי ידין), גילי ורמוט; בן שהר, ויקטור מרעי.

 


פורסם לראשונה 01/02/2011 15:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גילי ורמוט
צילום: אלי אלגרט
מומלצים