שתף קטע נבחר

צילום: AP, רויטרס, ראובן שוורץ וגטי אימג'ס

ווזניאקי צייצה מאילת: "החשמל במלון נפל"

המדורגת 1 בעולם נחתה בארץ לקראת משחקי הפדרציה וחלקה בטוויטר את החוויה הראשונה שלה מישראל: "תודה על קבלת הפנים". פאר והנבחרת יקיימו אימון כפול לקראת פתיחת המשחקים ביום רביעי

הרגע לו חיכו אוהדי הטניס בארץ, הגיע. קרוליין ווזניאקי, המדורגת 1 בעולם, נחתה בישראל לקראת השתתפותה, יחד עם נבחרת דנמרק, בטורניר הבית האירופי של גביע הפדרציה, אשר יצא לדרך ביום רביעי באילת.

 

 

הדנית בת ה-20, שהגיעה בשבוע שעבר לחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, נחתה אמש בארץ הקודש בטיסה מהונג קונג ואחרי לינה בתל אביב, הגיעה הבוקר (ב') למלון המארח את 15 הנבחרות באילת.


ווזניאקי ואביה פיוטר באילת. "תודה על קבלת הפנים" (צילום: אורן אהרוני)

 

"אני שמחה להגיע לישראל, תודה על קבלת הפנים שלכם", אמרה ווזניאקי אחרי שהצטלמה עם מנכ"ל מלון ספורט, משה בן חיון.

 

ווזניאקי, שנראתה במצב רוח מצוין והרבתה לחייך, הגיעה בליווי אביה, פיוטר, המשמש גם כקפטן נבחרת הפדרציה של דנמרק. אחרי המתנה של מספר דקות למאמנה האישי, המדורגת 1 בעולם עלתה לחדרה למנוחה נוספת לקראת אימון הבכורה שלה במגרשים באילת.


ווזניאקי. במגרשים בישראל, החל מיום חמישי (צילום: אורן אהרוני)

 

מיום חמישי הקרוב אוהדי הטניס בארץ יוכלו להגיע ולצפות בווזניאקי, שתוליך את נבחרת דנמרק במשחקי בית 1, לצד שווייץ ובריטניה. ישראל, נזכיר, שובצה לצד פולין, בולגריה ולוקסמבורג, נגדה יפתחו שחר פאר ויוליה גלושקו את ההופעות ביום רביעי. ווזניאקי, אגב, כבר הספיקה לעדכן על נחיתתה בישראל בטוויטר שלה, שם גם סיפרה על מקרה משעשע ראשון שלה בארץ הקודש: "בלילה שכבתי במיטה וצפיתי בטלוויזיה עד שהיתה הפסקת חשמל...נהדר".

 

נבחרת ישראל, בראשות הקפטן ליאור מור והמאמן תומר דנק, תקיים היום אימון כפול לקראת משחק הפתיחה שלה מחרתיים. בין לבין, המאמנים יצפו עם השחקניות בקלטות וידאו על מנת ללמוד את היריבות.


ווזניאקי מתקבלת במלון באילת (צילום: אורן אהרוני)

 

השחקנית הבכירה של ישראל, פאר, אמרה: "התאמנו בערך שעתיים והיה אימון טוב, בו גם התרגלנו למגרשים, לאווירה ולמקום. הטריבונות קרובות למגרש, ואני בטוחה שתהיה אווירה טובה. אני מקווה שיבוא כמה שיותר קהל לתמוך בנו ולעזור לנו להשיג את הניצחונות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ווזניאקי בישראל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים