$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ברמת השרון מפסידה 1:0 אצל רעננה

המוליכה ספגה מנגיחה של צבאג, והיא עלולה לאבד את המקום הראשון. 2:3 דרמטי לנצרת עילית על הכח רמת גן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.01.11 - 17:13

רמת השרון הגיעה לרעננה מעמדה בטוחה בפסגת הליגה הלאומית, ויצאה מנוצחת 1:0 על ידי הפועל המקומית. המשמעות היא שהחבורה של מומי זפרן עלולה לאבד את המקום הראשון במקרה שכפר סבא תנצח בביתה את עירוני בת ים. ושחקניו של אייל לחמן? עדיין בתמונת העליה.

רעננה - רמת השרון 0:1
המארחת פתחה טוב יותר ובדקה החמישית פרץ רז כהן לרחבה אבל מזווית קשה סחט רק קרן לזכות רעננה. 9 דקות חלפו וכהן סידר יתרון לאייל לחמן, אבל בתור מבשל. כדור קרן מצד ימין הוגבה ואבי צבאג התרומם מעל כולם ונגח פנימה, 0:1 להפועל רעננה.

רמת השרון ניסתה לאזן מהר, אבל נוסבאום מצא רק את היציע מכדור ענק של כבדה. המשחק החל להתנהל בחצי המגרש של האורחת, אבל גם אורן ניסים לא הצליח למצוא את הרשת כשנגח בדקות 40 ו-45 החוצה ממצבים טובים, 0:1 לרעננה בהפסקה.

בדקה ה-60 קיבלה רעננה הזדמנות נפלאה להגדיל את הפער, אבל רנה לימה החליק במרכז הרחבה ופיספס את כדור הרוחב. דקה חלפה ורז כהן, שהטעה את שומרו, בעט מעל למשקוף של גל ניר. מהעבר השני הפגיז גררו את המסגרת, אבל ניל אברבנאל הדף מצוין. בדקה ה-74 דהר נאור פסר לבד לעבר השער, אבל ג'בארין השיג אותו וחילץ את הכדור בלי עבירה.

הלחץ של רמת השרון התגבר לקראת הסיום, השופט הוסיף 5 דקות וניל אברבנאל כבר דאג למשוך זמן בעצמו. ובסיום, 0:1 לרעננה על רמה"ש, שמסתבכת בקרב על הבכורה. ובמחזור הבא? משחק עונה בין המוליכה לסגניתה.

נצרת עילית - הכח עמידר ר"ג 2:3
הקבוצה מהמקום הלפני-אחרון בטבלה חגגה רק ברגע האחרון מול האורחים מרמת גן. טל שמעיה הציב את הכח ביתרון בדקה ה-20. עשרים דקות לסיום איזן עמוס קולי, אך עבד מורג'אן החזיר את ההובלה לאורחים (72). בדקה ה-80 היה זה שגיא חייט שהשווה ודקתיים בתוך תוספת הזמן הבקיע יהודה ז'אנו המקומי את שער הניצחון. נצרת עילית עדיין מתחת לקו האדום, אבל הפער מצטמצם.

תוצאות נוספות: מכבי הרצליה - מכבי עירוני ג'ת אל-אהלי 1:1 (ג'פרידזה 60 / ג'אנח 50), מכבי באר שבע - בית"ר שמשון 1:2 (מולאי 45 ו-83 / דהאן 12).