שתף קטע נבחר

צ'לסי הציעה 35 מיליון ליש"ט עבור פרננדו טורס

האלופה ניסתה לרכוש את החלוץ מליברפול, שהשיבה בשלילה: "השחקן אינו עומד למכירה". מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו: "טעיתי כשלא זימנתי את תיאו וולקוט למונדיאל"

למרות העונה החלשה שעוברת עליו עד כה, פרננדו טורס היה ונותר אחד הכדורגלנים המבוקשים באירופה ובפרמייר-ליג בפרט. הבוקר (ו') דווח בכלי התקשורת בממלכה כי הדאבליסטית צ'לסי ניסתה במהלך הימים האחרונים לרכוש את החלוץ הספרדי מליברפול, אולם במועדון ממרסיסייד סירבו בנימוס.

 

 

"צ'לסי הגישה הצעה רשמית עבור טורס, אך זו נדחתה על ידינו. השחקן אינו עומד למכירה", צוטט גורם בליברפול ברשת ה-BBC. לפי ההערכות באנגליה, הסכום שאותו הציעו הבלוז עבור החלוץ בן ה-26 נע בין 35 ל-40 מיליון ליש"ט.


דויד לואיז. עשוי לנחות בסטמפורד ברידג' בימים הקרובים (AFP) 

 

כעת ירכזו במועדון הלונדוני את מרבית המאמצים כדי להנחית את דויד לואיז, בלמה של בנפיקה, עד ליום שני בחצות - אז ייסגר חלון ההעברות. "שני המועדונים נמצאים בהליך של משא ומתן וברגע שהוא יסתיים נשחרר הודעה בעניין", נמסר מאלופת פורטוגל.

 

מחר ב-14:30 תתארח צ'לסי בגודיסון פארק של אברטון למשחק במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי. במשחקים בולטים נוספים: מוליכת הטבלה מנצ'סטר יונייטד תפגוש בחוץ את סאות'המפטון מהצ'מפיונשיפ (19:15), בולטון ותמיר כהן יארחו בריבוק סטדיום את וויגאן בעוד אסטון וילה תתמודד מול בלקבורן במפגש נוסף על טהרת הפרמייר-ליג.


וולקוט במדי אנגליה. קאפלו: "מצטער שלא לקחתי אותו" (AFP)

 

ארסנל שחלפה על פני לידס בסיבוב הקודם, תארח ביום ראשון את האדרספילד טאון מהליגה הראשונה. אחד השחקנים הבולטים בתקופה האחרונה בשורות התותחנים הוא תיאו וולקוט, שכזכור לא נכלל בקיץ האחרון בסגל של נבחרת אנגליה למונדיאל.


פאביו קאפלו, מאמנה של נבחרת שלושת האריות, הביע חרטה על אי זימונו של הווינגר המצוין וצוטט היום בתקשורת האנגלית באומרו: "זו היתה החלטה קשה, אבל במבט לאחור טעיתי בכך שלא כללתי את תיאו בסגל לדרום אפריקה. הוא אחד השחקנים הבודדים שיכולים לעשות את ההבדל עבורנו ואני מצטער שלא לקחתי אותו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרננדו טורס
צילום: Getty images imagbank
מומלצים