$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אנטון קרמאר ייבחן בהפועל תל אביב

האוקראיני (23) מקבוצת לביב להתרשמות. המאמן סיפר שקיבל אישור מטביב והראל להחתמת שחקן חדש. "מבין את רצון הקהל בחיזוק, צריך סבלנות", הוסיף, "פצ'אלקה? זה לא תלוי בנו. מחכים לז'ילינה"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  28.01.11 - 11:55

אנטון קרמאר, חלוץ אוקראיני בן 23, מגיע למבחנים בהפועל תל אביב. האדומים, שמחפשים שחקן התקפה נוסף בעקבות פציעתו של איתי שכטר, יתרשמו מהשחקן כבר בשבוע הבא.  "מוני הראל ואלי טביב נתנו לנו אור ירוק להחתים חלוץ נוסף במקום שכטר שנפצע", אישר המאמן אלי גוטמן באתר הרשמי, "אנחנו בודקים אופציות לחיזוק בעמדה הזו".

אנטון קרמאר בן ה-23 (1.82 מ') משחק בעמדות הקשר והחלוץ בלביב מצמרת הליגה השניה באוקראינה. מאז הגיע למועדון ביולי 2010 כבש שישה שערי ליגה ב-19 הופעות.

"המאמן אף הבהיר: "אני מבין את הרצון והציפיה של הקהל לחיזוק הסגל. אלי טביב ומוני הראל אישרו את הגעתו של פצ'אלקה, אך כרגע הוא אינו מגיע מסיבות שאינן תלויות בנו. אנו ממתינים לתשובה ממועדונו (ז'ילינה)".

התנאים הכספיים עם ויקטור פצ'אלקה, מחליפו המיועד של דגלאס דה סילבה, כבר סוכמו ובקרב אוהדים רבים קיימת הדאגה לחיזוק החלק האחורי. "אני מבקש מהקהל באיפוק ולתמוך בשחקנים על הדשא כפי שעשו עד כה בצורה הטובה היותר על מנת לתת לשחקנים רוח גבית", הוסיף גוטמן. "אנחנו זקוקים לקהל מול נתניה בבלומפילד בשיאו".

כפי שכבר פורסם כאן באתר, לאחר שכבר סוכמו תנאי מעברו ותנאי שכרו במועדון, ז'ילינה הסלובקית הודיעה להפועל: אנחנו רוצים לחשוב עוד 24 שעות באשר לשחרורו של מריו פצ'אלקה. הסיבה? בלם אחר של הקבוצה הסלובקית נפצע במחנה האימון שהיא מקיימת בדובאי וסיים את העונה, ובעקבות כך קיימים הרהורים בדבר עזיבת השחקן. נשיא ז'ילינה הבטיח לעדכן אישית את הפועל, שעלולה להישאר במצב בעייתי מכיוון שחלון ההעברות עומד להסתיים ואין מועמדים רציניים נוספים על הפרק. "נותר לקוות שהוא ישוחרר", אמרו בהפועל.

השאלתו של שוער המשנה איתמר ניצן ממכבי הרצליה נחתמה והוא הצטרף לסגל באופן רשמי לאחר שחוזהו הופקד בבקרה התקציבית. על אף סגירת העסקה, אריק ינקו יהיה שוער המשנה במשחק מול נתניה (שבת, 19:30, בלומפילד). הקשר האחורי הצעיר רועי גורדנה הושאל להפועל פ"ת עד לסיום העונה.

הפועל ת"א תארח מחר את מכבי נתניה, בתקווה לחזור לפחות זמנית למקום הראשון. סלים טועמה יפתח בהרכב של אלי גוטמן, כאשר אביחי ידין יחכה הפעם על הספסל. הדאבליסטית השני בטבלת עם 42 נקודות מ-19 משחקים, לאחר שבמחזור האחרון סיימה ב-1:1 את משחקה החוץ שלה מול קרית שמונה.