$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מצ'באן: "רומא הייתה מסיימת רק חמישית בליגה הישראלית"

הסנטר הסרבי של מכבי תל אביב קלע 6 נקודות ב-58:99 על רומא, ונהנה מהאווירה בהיכל נוקיה: "כזה קהל לא ראיתי מעולם". דרק שארפ: "היריב היה חלש? תנו לנו את הקרדיט על היכולת הטובה שלנו"

רועי גלדסטון  28.01.11 - 08:52

שביעות רצון, זו מן הסתם התחושה במכבי תל אביב אחרי הניצחון הראשון בטופ 16, שהמילה דריסה מתארת אותה בצורה מדויקת יותר. הצהובים הלמו ברומא בהיכל וירדו מהפרקט עם 58:99 גדול ועם צעד אחד לכיוון שלב ההצלבה של היורוליג.

מילאן מצ'באן, שלא שיחק בשבוע שעבר מול ברצלונה וקלע אמש 6 נקודות ב-13 דקות, סיפר לאתר ערוץ הספורט על השתלבותו במכבי: "לא תמיד הדברים הולכים בצורה קלה. קשה להשתלב במועדון גדול כמו מכבי וזו הסיבה שאני לא משחק בכל ערב. אמש שיחקתי, אבל הדבר הכי חשוב זה התוצאה ועכשיו אנחנו מצפים למשחק קשה מול בני השרון".

כשנשאל לאיזה מקום היתה מגיעה רומא לו שיחקה בליגה הישראלית, ענה הסנטר: "אני מאמין שהיא היתה מסיימת במקום הרביעי-חמישי בארץ. הם אמורים להיות טובים וקשוחים יותר, אבל שיחקנו חזק מההתחלה ובגלל זה ניצחנו ב-41 הפרש".

מצ'באן התייחס לקהל של מכבי ואמר בהתפעלות: "מעולם לא ראיתי אוהדים כאלה, אולי רק הקהל של פרטיזן בלגרד. אני מרגיש נפלא במועדון ויש לי תמיכה מכולם. בורשטיין, סופו וצוות האימון עוזרים לי בכל התהליך ואני מקווה שתראו אותי עוד הרבה שנים במכבי".

הקפטן דריק שארפ קלע רק שתי נקודות, אבל זכה אחריהן לעידוד מהקהל כאילו הבקיע בגמר המונדיאל. גם הוא התייחס לחולשה האיטלקית בנוקיה: "אם הם פה זה אומר שהם ראויים. אמש הם לא היו טובים וניצלנו את זה כמו שצריך. אנחנו גרמנו להם להיראות כמו שנראו, תנו לנו את הקרדיט על כך שהיינו טובים. אם רומא היתה בליגת העל שלנו, היא היתה בוודאי בצמרת".

ואחרי כל כך הרבה שנים, אלפי סלים ורגעים מרגשים, איך זה לשמוע את הקהל אחרי 2 נקודות בגראבג' טיים? "זו היתה הרגשה נפלאה לשמוע את שמי בסוף", סיפר שארפ הבלתי נגמר.