שתף קטע נבחר

נשים: מטליה בלווין חתמה באליצור רמלה

הגארדית האמריקנית, שפתחה את העונה במכבי רמת חן, היא הרכש הראשון של האלופה בחודש ינואר. יריבת הקבוצה ביורוקאפ, אתניקוס היוונית, הודיעה: "נגיע לישראל"

חודש ינואר הגיע וכנהוג בשנתיים האחרונות, לפחות באליצור רמלה, החליטו בקבוצה לבצע לשינויים גדולים בסגל. אחרי ששחררו את טאן ווייט, אנמארי פראו, אדיה בארנס וניקי אנוסיקה, החל כעת המאמן אלי רבי במלאכת מציאת המחליפות, לקראת חידוש משחקי ליגת העל.

 

השחקנית הראשונה שהוחתמה היא מטליה בלווין (26, 1.62), שם מוכר לחובבי כדורסל הנשים הישראלי. בלווין פתחה את העונה במכבי רמת חן, אולם מהר מאוד הורדה לספסל ושוחררה מהקבוצה אחרי תשעה משחקים. מדובר בשחקנית מהירה, שחוצה מגרש בפחות מארבע שניות, אבל גם זקוקה עדיין לשיפור הכרחי בקבלת ההחלטות. בתשעת משחקיה במחזיקת הגביע הטריה רשמה 15.1 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.7 חטיפות למשחק.


מחפש מחליפות למשוחררות, אלי רבי (צילום: אלי אלגרט) 

 

בלווין היא רכזת שמסוגלת להשיג נקודות רבות. היא שיחקה בעונה שעברה בליגה הטורקית ורשמה 14.9 נקודות ו-2.2 אסיסטים למשחק במדי אנקרה. בלווין היא בוגרת אוניברסיטת לאנגסטון השייכת לNAIA, אותה סיימה ב-2007 ונבחרה לאול אמריקן, בזכות ממוצעים של 20.1 נקודות ו-5.4 אסיסטים לערב.

 

בלווין תשחק עם רמלה גם ביורוקאפ, בצמד המשחקים מול אנתיאקוס בשמינית הגמר. הקבוצה היוונית הודיעה לאחרונה לרמלה כי היא מתכוונת להגיע ארצה ולא ללכת בדרכה של לאריסה, שנשארה ביוון ולא הופיעה למפגש יורו צ'אלאנג' מול הפועל ירושלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מטליה בלווין
צילום: אלי אלגרט
מומלצים