שתף קטע נבחר

שטראובר: אלו שלא רוצים שאשחק, יצטרכו לסבול

שוער מכבי ת"א מקווה להמשיך במומנטום החיובי, מאז כניסתו לתפקיד של מוטי איוניר. על הדרבי הקרב: "הפועל ת"א? קודם כל צריך לנצח את הפועל פ"ת בשבת"

שלושה ימים לפני משחק הליגה מול הפועל פ"ת, שחקני מכבי ת"א המשיכו בהכנות בתקווה להמשיך במומנטום החיובי מאז כניסתו של מוטי איוניר לתפקיד המאמן. ברקע, כידוע, השמועות על חיזוק אפשרי של הסגל.

 

 

"אנחנו לא צריכים להתעסק במרוץ אחרי חיזוק, אלא בדברים המקצועיים", סיפר השוער לירן שטראובר. "יש דברים שאנחנו עושים מספיק טוב ונצטרך לעשות אותם טוב יותר. אף אחד לא מתחמק מכך שההצלחה העונה זו אחת מהמטרות של מכבי. צריכים לעשות את העבודה שלנו כל מחזור ולהסתכל פחות מה ששאר הקבוצות השיגו".

 

"מי שהיה על המגרש והרגיש מה זה תחושות שלאחר ניצחון, יבין שבאותו רגע לא חושבים על שום דבר", הוסיף שטראובר. "פשוט חיים את הרגע ונהנים ממנו. אם היום, בגיל 37, אני עוד נהנה מרגעים כאלה, אז אלו שלא רוצים לראות אותי משחק, יצטרכו לסבול עוד הרבה".

 

"גם סגנון המשחק שלנו וגם הניצחונות מובילים לשמחה", המשיך השוער. "אם היו אומרים לבוא לשחק במכבי תל אביב בחינם, גם הייתי בא. הפועל ת"א? קודם כל אנחנו צריכים לנצח את הפועל פתח תקווה בשבת. כי אם לא נעשה את זה, זה לא יהיה רלוונטי בכלל".


מוטי איוניר, במהלך האימון. במכבי מתכוננים להפועל פ"ת (צילום: יועד כהן)

 

"אנחנו צריכים לבוא ולדעת לעשות את העבודה שלנו, להכתיב את הקצב במגרש ולעשות את המקסימום כדי לנצח. בכדורגל אין בטוח. ניצחתי במשחקים מול יריבות שעל הנייר היו יותר טובות. צריך להסתכל על כל משחק לגופו, אבל פחד זה לא דבר שאני מכיר בכדורגל. אני מבחינתי בא ליהנות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן
לירן שטראובר
צילום: יועד כהן
מומלצים