$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קיבלו חיזוק: עמנואל אדבאיור חתם בריאל

החלוץ הטוגולזי של מנצ'סטר סיטי מגיע כמושאל לחצי שנה עם אופציית רכישה תמורת 15 מיליון יורו. יוכל לשחק גם באלופות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.01.11 - 19:32

זה כבר רשמי: עמנואל אדבאיור, חלוצה הטוגולזי של מנצ'סטר סיטי, חתם בריאל מדריד לחצי השנה הקרובה. השחקן מושאל עד הקיץ, אז יוכלו הספרדים לממש את האופציה לרכישתו תמורת 15 מיליון יורו. ככל הנראה, הוא יוכל לשחק במדי הבלאנקוס גם במשחקי ליגת האלופות.

אדבאיור בן ה-27 מגיע תמורת סכום הנאמד ב-1.2 מיליון יורו. חוזהו הגבוה של הטוגולזי במנצ'סטר (7 מיליון נטו, 10 מיליון יורו ברוטו בשנה) הפך לעול עבור התכולים, שהחתימו רק לאחרונה את אדין דז'קו הבוסני תמורת כ-35 מיליון יורו. בריאל צפוי אדבאיור להשתכר כשני מיליון יורו.

ריאל מדריד, כזכור, חיפשה חלוץ מאז פציעתו של גונסאלו היגוואין, שנאלץ לעבור ניתוח בגבו ויחמיץ את מרבית העונה הנוכחית. בהנהלה התכוונו להסתדר עם הסגל הנוכחי וליהנות מחזרתו של קאקה מפציעה, אולם המאמן ז'וזה מוריניו מתעקש כבר תקופה ארוכה על צירוף חלוץ נוסף והספיק גם להסתכסך עם המנכ"ל חורחה ולדאנו - איש אמונו של הנשיא פלורנטינו פרס.

"ריאל הציעה אתמול לשלם 45 מיליון יורו תמורת אגוארו, אבל אני סרבתי", אמר ל"אס" מיגל אנחל חיל, מראשי אתלטיקו מדריד. "לא אדון בעזיבת 'קון' עכשיו ולא אעשה זאת גם בקיץ". חיל אף גילה כי צ'לסי הציעה 60 מיליון יורו תמורת שירותיהם של אגוארו והבלם האורוגוואי דייגו גודין. לפי דיווח ברדיו "קאדנה סר", ריאל תשלם את סעיף השחרור של החלוץ הארגנטיני ביוני והוא ישחק בעונה הבאה במדים הלבנים. במידה שכרים בנזמה יימכר, גם פרננדו יורנטה מבילבאו אמור להגיע לברנבאו.