שתף קטע נבחר

עובדי אינטל ישראל יקבלו בונוס של 3 משכורות

על רקע שנת שיא בהכנסות וברווח הנקי, הכריזה החברה על חלוקת בונוס חד פעמי ל-7,057 עובדיה בישראל, בגובה שלוש משכורות חודשיות – בין 50 ל-80 אלף שקל בממוצע. אינטל ישראל: "הבונוסים משקפים את הצלחת החברה ורווחיותה"

עובדי אינטל בישראל יקבלו בונוס חד פעמי בגובה שלוש משכורות - מענק של כ-80-45 אלף שקל בממוצע לכל עובד – כך נודע ל"כלכליסט". בנוסף, התבשרו העובדים על העלאה של אחוזים בודדים במשכורתם, בהתאם לציונים שקיבל כל אחד מהם בסקר הסוציומטריה הפנימי, העלאה שנעה בין 500 שקל ל-1,000 שקל לחודש בהתאם למשכורות העובד.

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ynet

 

בסיכומו של דבר עשויה ההעלאה השנתית לנוע בין 50 ל-90 אלף שקל, בתלות במשכורתו ההתחלתית של העובד, בציון הסוציומטרי שלו וכן בהתאם לרווחיות החטיבה שבה הוא מועסק.

רוב עובדי אינטל בישראל מועסקים בחטיבת המו"פ לשבבי הליבה של אינטל, ובפרט שבבי ה"סנדי ברידג" וה־Core 2, כך שהבונוס שהם מקבלים גבוה באופן יחסי לבונוס שמקבלים עובדים במדינות נוספות.

 

עם זאת, בימים האחרונים דווח בתקשורת האמריקאית גם על מענקים בגובה ארבע משכורות הניתנים לעובדי אינטל בארה"ב. החברה מעסיקה בעולם 82,500 עובדים, מתוכם 7,057 עובדים בישראל.

 

הבונוסים מגיעים על רקע שנה מוצלחת לחברה, שעקפה את תחזיות האנליסטים ודיווחה בשבוע שעבר על גידול של 8% בהכנסות הרבעוניות ל-11.5 מיליארד דולר, ועל עלייה של קרוב למחצית ברווח הנקי, ל-3.4 מיליארד דולר. ב-2010 כולה זינק הרווח הנקי ב-167% ועמד על 11.7 מיליארד דולר, וההכנסות עלו בכ-24% ל-43.6 מיליארד דולר, לעומת כ-2.5 מיליארד דולר ב-2009.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים