שתף קטע נבחר

אמיר וינטרוב יהיה המחבט מס' 2 בגביע דייויס

כצפוי, בעקבות פרישתם של הראל לוי ונועם אוקון, אלוף ישראל ישוב לנבחרת ויהיה המחבט השני לצד דודי סלע, במפגש במרץ מול פולין. וינטרוב: "זו הגשמת חלום וכבוד גדול לשחק לצד דודי, רם וארליך"

הודעה משמחת לאמיר וינטרוב שיפתח ביום שני את הופעותיו בתחרות השלישית המתקיימת במסגרת סבב הפיוצ'רים באילת. וינטרוב, שזכה באליפות ישראל לא מכבר וקצר לאחרונה הצלחות בזירה הבינלאומית, התבשר היום (א') אחר הצהריים על ידי קפטן נבחרת הדייויס, אייל רן, כי הוא עתיד לשמש כמחבט מספר שתיים במפגש גביע הדייויס מול פולין, שיפתח ברמה"ש ב-4 במרץ, במסגרת בית 1 האירופי-אפריקני.

 

ההודעה הרשמית תפסה את וינטרוב בסיום אימון לקראת תחרות הפיוצ'ר אותה יפתח ביום שני. וינטרוב, שכבר היה בעבר חלק מסגל הנבחרת, לא הסתיר את השמחה על חזרתו לשורותיה: "זה חלום לשחק עבור הנבחרת ולהיות חלק ממשהו גדול כל כך. מעבר לכך, זה כבוד גדול לשחק לצידם של דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך. הם שחקנים גדולים ואני בטוח שיקדמו אותי וייתנו לי טיפים. דודי עזר לי מאוד באליפות אוסטרליה והרגשתי שם ממש טוב בזכותו".


הקפטן אייל רן מצא את היורש של הראל לוי בנבחרת (צילום: אורן אהרוני)

 

"אני מחכה לזה כל החיים, מאז ומתמיד רציתי לשחק בנבחרת וזה בונוס גדול עבורי, במיוחד לאור העובדה שכבר הייתי על סף פרישה. מזל שנשארתי - זה בזכות שלמה צורף שתומך בי לאורך כל הדרך".

 

קפטן הנבחרת, אייל רן, סיפר: "אני ונועם בר החלטנו באופן רשמי שאמיר יהיה השחקן מספר שתיים במפגש מול פולין. אמיר עשה בחודשים האחרונים התקדמות גדולה מאוד והוא מסומן כבר שנים רבות על ידי הצוות המקצועי כדבר הבא.


דודי סלע. יבדוק השבוע את מהירות המגרש ברמה"ש (צילום: גטי אימג'ס)

 

"אמיר ללא ספק נמצא בכושר טוב והוא יהווה שחקן נבחרת לגיטימי.

אנחנו סומכים עליו שהוא יתרום לנבחרת גם בתוך המגרש וגם מחוצה לו", סיכם הקפטן.

 

נועם בר, ששוהה גם הוא באילת, חיזק את רן ואמר: "לאור השיפור ביכולת של אמיר הוא נכנס לעמדת השחקן מספר שתיים. לאחרונה הוא הפגין טניס ברמה גבוהה ואנחנו מאמינים שהוא יתמוך בנבחרת".

 

בתוך כך, השבוע צפוי דודי סלע לבדוק את מהירות המגרש באצטדיון קנדה שברמת השרון, לקראת המפגש הקרב ובא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אמיר וינטרוב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים