שתף קטע נבחר

עטר לשחקני נתניה: "רוצה יותר מחץ ליד השער"

אחרי ה-1:0 לאשדוד, הקבוצה מעיר היהלומים תארח את הפועל פ"ת (ש', 19:00): "אסור להפסיד". סבע יפתח בהרכב. יובל נעים: "אם נשחק ביחד, נשיג תוצאה טובה"

אחרי ההפסד למ.ס אשדוד בשבוע שעבר, במכבי נתניה יודעים שאחד נוסף, בשבת (19:00) מול הפועל פ"ת יסבך את הקבוצה במאבקי התחתית. "אסור להפסיד מחר", אמרו שחקנים בקבוצה. "אחרת כל מה שהשגנו בתחילת העונה לא יהיה שווה הרבה".

 

 

באסיפת הקבוצה הראה ראובן עטר לשחקניו את ההפסד שלהם מהשבוע שעבר ובנוסף לכך קטעים ממשחקים של הפועל פ"ת. עטר ביקש מהחניכים להיות חדים יותר מול השער, מאשר היו במשחק הקודם. כמו כן, לנצל את המהירות לשמירה צמודה על שחקני פ"ת.


סבע מול אשדוד. יעלה עם פלסטר מיוחד (צילום: עוז מועלם)

 

חלוץ הקבוצה אחמד סבע, שהחלים מהפציעה בפניו, צפוי להמשיך בהרכב הפותח. למרות שברוב השבוע נאסר על סבע להתאמן בגלל התפרים בשפה העליונה, בצוות הרפואי אישרו את השתתפותו כשהפצע יכוסה בסוג מסוים של פלסטר.

 

ההתלבטות היחידה של עטר בהרכב הראשון היא בעמדת הקישור. דלה ימפולסקי צפוי לרדת לספסל במקומו של עומר פרץ, שהחליף את הראשון במהלך המחצית השנייה בהפסד לאשדוד.


ימפולסקי. צפוי לרדת לספסל (צילום: אביהו שפירא)

 

הרכב משוער: קרלוס אריאס; אוראל דגני, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, קובי דג'אני; עומר פרץ, חן עזרא, טל מעבי, ניר נחום; פיראס מוגרבי, אחמד סבע

 

פ"ת: התלבטות בין אג'ידה לדורי

מפתיחת העונה, אוסטין אג'ידה, לא ראה דקת משחק בהפועל פ"ת לאחר שעבר ניתוח בכתפו. בזמן הזה, השוער שניר דורי תפס מקום של קבע בהרכב הפותח. בתקופה האחרונה אג'ידה שב לאימונים ובמועדון רוצים להחזירו לעניינים שלב אחר שלב.


אג'ידה. יקבל דקות ראשונות העונה? (צילום: אורן אהרוני)

 

לקראת המשחק מחר נגד מכבי נתניה, מאמן המלאבסים, יובל נעים, מתלבט האם לתת את הקרדיט בין הקורות לאג'ידה או להמשיך עם השוער הצעיר, שנמצא בתקופה פחות טובה.

 

שינוים נוספים שיהיו בהרכב של הכחולים יהיו עם חזרתו להרכב של הבלם והקפטן גל כהן, שהחמיץ את המשחק האחרון בשל צבירת צהובים. המגן הוותיק יגאל אנטבי, ששיחק נגד קריית שמונה כבלם, עשוי לרדת לספסל. המגן הצעיר עמירן שקלים, שפתח בשבוע שעבר ב-11, ימשיך לשחק בצד שמאל של ההגנה.


או שאולי הוא ימשיך בין הקורות? שניר דורי (צילום: אורן אהרוני)

 

בהתקפה, אוהד קדוסי צפוי לחזור להרכב על חשבונו של עידו אקסברד. הקשר רפי דהאן, שהתפייס עם מאמנו, כנראה יפתח בהרכב על חשבונו של ישראל זגורי המוצהב. הקשר-חלוץ, יניב לוזון, שחתם השבוע בקבוצה, צפוי לקבל דקות ראשונות מול נתניה.

 

נעים קיים לאחר האימון אסיפת קבוצה ובה אמר לשחקניו: "כל המשחקים שיהיו לנו עד שנתחזק הם קשים מאוד ואתם צריכים לתת מעצמכם יותר. ניצחנו במגרשים יותר קשים מנתניה. אם נהיה ביחד וכשצריך נעשה הגנה טובה אנחנו נצליח להשיג תוצאה טובה".

 

הרכב משוער: שניר דורי (אוסטין אג'ידה); נאיל חוטבה, גל כהן, דניאל אדו, עמירן שקלים; אייל שן, גיא דיין, רפי דהאן, אלון תורג'מן, גיא צרפתי; אוהד קדוסי.

 

הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראובן עטר
צילום: עוז מועלם
מומלצים