$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דייויד בלאט: ''קשה להגיד שאנו הפייבוריטים''

הכול ערוך ומוכן למשחק בין מכבי תל אביב לברצלונה בפתיחת הטופ 16. המאמן הרחיב על נבארו: "צריך להיזהר ממנו במאני טיים. הוא יודע לקלוע ולהוציא עבירות, אבל הוא ממש לא לבד. יש שם המון כישרון"

רועי גלדסטון, שליח ערוץ הספורט לברצלונה  19.01.11 - 22:37

מירב ההכנות הסתיימו, האולם ממורק ומכיוון שמדובר בקבוצה ישראלית, גם השוטרים והסדרנים כבר ערוכים. הכול מוכן לפתיחת שלב הטופ 16 ולמפגש בין ברצלונה למכבי תל אביב בפלאו בלאוגראנה. הצהובים ערכו את האימון המסכם שלהם ויגיעו למשחק בסגל מלא, מה שאי אפשר לומר על יריבתם שתחסר את ג'יאנלוקה באזילה ופיט מייקל.

  • הערב ב-21:45, ישיר באתר: ברצלונה מול מכבי ת"א
  • חדשות נוספות, לוח משחקים וטבלה, באיזור היורוליג
  • רוצים להרוויח? היכנסו לעמוד הווינר ומלאו טופס און ליין
  • "קשה להגיד שאנו פייבוריטים נגד אלופת היורוליג בחוץ אבל אנו באים כדי לנצח", אמר בלאט, "יש לברצלונה הרבה כלי נשק, עומק וכישרון. צריך לטפל במספר דברים ולא בשחקן או תרגיל אחד. נצטרך לשחק משחק שלם כדי להתמודד ולחזור עם ניצחון". המאמן התייחס לחואן קרלוס נבארו, אולי השחקן הבולט של הספרדים: "נבארו הוא שחקן מפתח אבל לא היחידי. צריך להיזהר ממנו במאני טיים, יש לו את השלשות ואת הוצאת הפאולים ברגעי האמת. צריך להתקיף אותו כי הוא שומר פחות חזק אבל הוא ווינר מהגדולים שיש באירופה".

    לאתר היורוליג אמר המאמן: "ברצלונה היא קבוצה נפלאה, אבל לא בלתי אפשרי לנצח אותה כמו שלא בלתי אפשרי לנצח אותנו. אנחנו צריכים להיות טובים מאוד וזה בדיוק האתגר. אנחנו טובים משהיינו בתחילת העונה אחרי שסיימנו סדרת משחקים שלא באמת היתה ברמת יורוליג. רצינו לארגן משחק הכנה לקראת הטופ 16, אבל לא הצלחנו. כבר שיחקנו בחוץ, אבל משחק בברצלונה הוא בוודאות הכי קשה שיש".

    טל בורשטיין הוסיף: "התמודדות מול אלופת אירופה היא בוודאות המבחן הכי גדול שלנו עד כה העונה. בארסה חזקה, אבל נבוא עם בטחון. אין נקודה אחת שאפשר לשים עליה דגש כדי לעצור אותה, כי היא קבוצה שלמה. זה נכון שאנחנו חייבים לשים דגש על הפתיחה אבל גם להיות מרוכזים מאוד במשך כל 40 הדקות".

    באדיבות קל נופש - חברת התיירות הותיקה בישראל