שתף קטע נבחר

ברק בדש על הכוונת של הפועל פ"ת

לאחר שעירוני קריית שמונה התחזקה בשמעון אבוחצירה, מקווים במלאבס לזכות בשירותיו של בדש, שמתייבש על ספסל ק"ש. רכבת זרים תנחת בימים הקרובים במטרה להרשים את יובל נעים

לפני שהחלון ייסגר. הנהלת הפועל פ‏תח תקווה ממשיכה במאמציה לצרף שחקנים שיחזקו את הקבוצה במאבקי התחתית.‏ ל-ynet נודע, כי הכחולים חפצים לצרף לשורות הקבוצה את חלוצה של עירוני קריית שמונה‏ ברק בדש,‏ שלא זוכה ליותר מידי דקות משחק.‏

 

 

במלאבס מאמינים, כי לאחר שהקבוצה של רן בן שמעון צירפה את החלוץ שמעון אבוחצירה,‏ יסכימו בצפון לשחרר אליהם את בדש.‏ בפ‏"ת יודעים, כי אחת הבעיות בהן הם עלולים להיתקל בנושא, נובעת מכך שהשחקן עבר להתגורר עם משפחתו בצפון,‏ ויצטרך לנדוד בחזרה למרכז.


מי ירשים אותו? יובל נעים (צילום: אורן אהרוני)

 

כמו כן, רכבת זרים אמורה להגיע לקבוצה במהלך הימים הקרובים. המאמן יובל נעים יצפה בהם, ומי מהם שירשים יוחתם. גורם בהנהלת הקבוצה אמר בנושא:

"אנחנו חייבים להתחזק בכמה זרים טובים, ואם לא נפגע לפחות בשלושה מהם, אנחנו נהיה בבעיה קשה".

 

בתוך כך,‏ הקבוצה קיימה היום אימון נוסף לקראת המשחק נגד מכבי נתניה במחזור הקרוב.‏ מאמן הקבוצה‏ יובל נעים, זימן את הקשר רפי דהאן‏ לשיחה אישית,‏ לאחר שהשעה אותו אתמול מפעילות.‏ בשיחה בין השניים סוכם כי הקשר ישוב לאימונים וימשיך בקבוצה,‏ למרות שהיה מאוכזב ממעמדו בתקופה האחרונה.‏ גורם בקבוצה אמר בנושא:‏ ‏‏"רפי שינה גישה והצטער על ההתנהגות שלו בימים האחרונים‏"‏.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים