שתף קטע נבחר

אשקלון: פילאקוביץ' חתם, ישחק נגד הפועל חיפה

הבלם הסלובני הצטרף לקבוצה של גיא עזורי עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת. במועדון מצפים לקהל גדול בעקבות הוזלת מחירי הכרטיסים. מנטשאשווילי המריא לגיאורגיה, אשדוד מסרבת לשחרר את עידן שדה

אחרי שכבר סיכם את כל תנאיו לפני שבועיים, חתם היום ( ג') הבלם הסלובני סואד פילאקוביץ' באופן רשמי על חוזהו בהפועל אשקלון.

 

מדובר בתוספת כוח חשובה לקבוצה של גיא עזורי, לקראת המפגש המעניין מול הפועל חיפה בשבת ולקראת מאבקי ההישרדות בליגה. הבלם חתם על חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת, והוא צפוי לפתוח כבר במשחק הקרוב לצידו של דארקו לובריץ'.


פרוספר אזגי מצפה לפסטיבל ביציע (צילום: עוז מועלם) 

 

פילאקוביץ' נבחן כבר בחודש שעבר בקבוצה, הרשים מאוד את עזורי ובמועדון בטוחים כי שיתוף הפעולה בחלק האחורי בינו לבין לובריץ' יעזור לקבוצה שספגה עד עכשיו ב-18 משחקים לא פחות מ-30 שערים.

 

החתמתו של פילאקוביץ' תהיה האחרונה של שחקן זר במסגרת המהפכה שביצע הבעלים פרוספר אזגי, אך היא אינה מסיימת את מסע הרכש בחלון ההעברות. בקבוצה ממשיכים להיבחן שני קשרים יהודיים מארגנטינה ומארצות הברית, כאשר אחד מהם עשוי להיות מחליפו של זוראב מנטשאשווילי. 

 

הקשר הגאורגי דחה את ההצעות של הפועל רמת גן והפועל פתח תקווה, והמריא בחזרה למולדתו. אתמול הוא נפגש עם הנהלת אשקלון וסגר את כל תנאי עזיבתו. מלבד החיפוש אחר קשר אחורי, ממשיכים באשקלון לחזר אחר קשרה של מ.ס אשדוד, עידן שדה, כאשר נכון לרגע זה מסרבים באשדוד לשחררו.


אשקלון מקווה להמשיך את ההצלחות (צילום: עוז מועלם) 

 

אחרי ה-0:4 במחזור האחרון על הפועל ר"ג, פתחו בקבוצה במסע שיווק נרחב שמטרתו למלא את האצטדיון העירוני במשחק החשוב נגד הפועל חיפה, שבו מקווה

הקבוצה לרשום לראשונה שני ניצחונות רצופים.

 

2,000 כרטיסים חולקו היום ברחבי בתי הספר השונים באשקלון, והילדים התבקשו להגיע בחולצות בצבעי המועדון. בנוסף, החליט הבעלים פרוספר אזגי לסבסד גם את שאר הכרטיסים ולגבות מחיר אחיד של 40 שקל לכל היציעים.

 

ההחלטה התקבלה לאחר משחק הבית מול הפועל ת"א, שאחריו אמר אזגי: "אנחנו חייבים לתת את הדעת על כך שהקהל שלנו לא מגיע לדחוף אותנו במשחקי הבית, יכול להיות שנוזיל משמעותית את הכרטיסים במשחק הבא".

 

כעת, אחרי מסע הרכש שעשתה הקבוצה, לאחר הניצחון על ר"ג וההחלטה על הוזלת מחירי הכרטיסים, בטוחים במועדון כי בשבת יהיה פסטיבל של כדורגל באצטדיון 'סלה' ומקווים שהוא לא יהיה רק ביציעים, אלא גם על המגרש.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיא עזורי
צילום: עוז מועלם
מומלצים