$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יניב לוזון סיכם לשנתיים וחצי בהפועל פ"ת

פרסום ראשון: הקשר שוחרר מסכנין, ויחזור לקבוצת נעוריו. נעים השעה את רפי דהאן עד הודעה חדשה. קמיס טהא גמר את העונה עוד לפני ששיחק. 4 שחקנים זרים יגיעו למבחנים

מוטי פשכצקי ותומר לוי  18.01.11 - 11:05

פרסום ראשון: יניב לוזון שוחרר הבוקר (שלישי) רשמית מבני סכנין, וסיכם לשנתיים וחצי בהפועל פתח תקווה. הקשר בן ה-28 הוא השחקן השלישי שעוזב את דוחא בתקופה האחרונה, אחרי טל חן ונסטיה צ'ה הסלובני.

עבור לוזון, שגדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, זו תהיה קדנציה שלישית במועדון ממלאבס, כאשר עוד הערב הוא עשוי לחתום על החוזה. בעקבות היותו שחקן בית רצה לוזון לחזור לפתח תקווה בכדי לעזור לה במאבקי התחתית.

הבכורה המחודשת שלו במדים הכחולים תתקיים בשבת הקרובה, כאשר פתח תקווה תצא לקופסא למפגש מול מכבי נתניה. משחק הבית הראשון שלו ייערך שבוע לאחר מכן, מול מכבי תל אביב. הקבוצה של יובל נעים מדורגת במקום ה-14 בטבלה, במרחק של שתי נקודות בלבד ממקום ממנו יורדים לליגה הלאומית.

בעניין אחר, יובל נעים השעה היום את רפי דהאן, שצפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית. השחקן ביקש לשוחח עם המאמן, שאמר לו: "לא רק שאני לא מדבר איתך, אתה גם מושעה ולא תשוחרר לאף קבוצה. אתה כל היום בוכה שאתה לא משחק. פצעת את קמיס טהא בצורה קשה והוא סיים את העונה. לא ישנתי כל הלילה בגלל זה".

4 שחקנים זרים יגיעו השבוע להתרשמות בקבוצה. מדובר בשני חלוצים מקמרון (קאקו רוסטן וזומא לואיס), חלוץ מאינדונזיה (אודו פורצ'ן)  וקשר משווייץ (פביאן סטולר).