$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הנבחן כבש ומתח שריר ברבע שעה. עבר?

אנטוניו פיארגידי, שהומלץ לבני יהודה על ידי פדרו גלבאן, גנב את ההצגה ויעבור טיפולים. בלילי ייעדר מול חיפה

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  16.01.11 - 19:45

אנטוניו פיארגידי הומלץ לאנשי הצוות המקצועי של בני יהודה על ידי פדרו גלבאן, ששיחק יחד איתו בארגנטינה. את השבוע הנוכחי הוא פתח במשחק אימון במדי הכתומים בצורה קצת מעוררת מחלוקת, אבל בהחלט מרשימה.

החלוץ הארגנטיני כבש ומתח את שריר הירך האחורי תוך רבע שעה במשחק האימון שאירגנו עבורו. הוא יעבור טיפולים וביום רביעי ייבחן שוב באימונים, בטרם המאמן דרור קשטן יכריע לגביו עד סוף השבוע.

הרושם המקצועי שהתקבל מהשחקן טוב מאוד, אבל ניכר כי הוא לא נמצא בכושר משחק. בשבת, במשחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה, קשטן ייאלץ להסתדר בלי פיני בלילי. החלוץ הציג יכולת מצוינת בניצחון האחרון 2:3 על הפועל חיפה, אבל הוא מושעה בגלל צהובים.

כזכור, אחרי חמישה מחזורים בלי ניצחון, בני יהודה הצליחה לשמור על הבית עם 2:3 על הפועל חיפה. קאלה אמנם עצר פנדל של פדרו גלבאן, אבל שלומי לוי, אותו גלבאן וכפיר אדרי (פנדל) סיפקו את השערים לצד משחק מצוין של פיני בלילי. עדן בן בסט וחנן ממן האורחים רק צימקו.