שתף קטע נבחר

לנון: "כיאל שלט במשחק והרים את הקבוצה"

מאמן סלטיק החמיא לקשר נבחרת ישראל לאחר ה-0:3 על היברניאן: "הוא דירבן את חבריו והכניס את החלוצים לעניינים". גארי סטוקס שכבש צמד: "כיאל היה פשוט נהדר במרכז השדה"

בירם כיאל ממשיך לעשות חייל בסקוטלנד ולאחר ההופעה המשכנעת ב-0:2 המרשים על ריינג'רס ב'אולד-פירם' דרבי בשבוע שעבר, שותף אמש למשך 66 דקות בניצחון 0:3 של סלטיק על היברניאן - הרביעי ברציפות של 'הבויז' בליגה המקומית.

 

 

כיאל, שירד מהמגרש לקול תשואות רמות מהקהל ב'סלטיק פארק', זכה בסיום ללא מעט מחמאות ממאמנו, ניל לנון, שאמר: "אני חושב שהיינו רשלניים ב-20 הדקות הראשונות, אבל אז הגיע בירם, השתלט על המשחק והרים בכוח את הקבוצה. הוא דירבן את חבריו והכניס את החלוצים לעניינים".


כיאל, אמש. ירד מהמגרש לקול מחיאות כפיים (רויטרס)

 

האיש של סלטיק היה גארי סטוקס האירי, שכבש צמד בדקות ה-50 וה-65. "כולם רואים מה גארי נותן לקבוצה, אבל הוא ודאי היה מאוכזב בסיום שלא כבש שלושער, אחרי שכיאל סידר לו הזדמנות מצוינת בפתיחה. למרבה המזל, 'סטוקסי' התאושש מזה וכבש פעמיים בהמשך", אמר לנון על החלוץ.

 

סטוקס עצמו גם לא חסך בשבחים מקשרה של נבחרת ישראל: "כיאל היה פשוט נהדר במרכז השדה וגארי הופר, שרק חזר מפציעה, הרים אותנו עם שער היתרון שכבש".

 

בעקבות הניצחון שמרה סלטיק על פער חמש הנקודות מריינג'רס השניה, אם כי ליריבה העירונית שלושה משחקים חסרים. פרדי ליונברג, הרכש הטרי של מוליכת הטבלה, נכנס אמש בדקה ה-74 להופעתו השניה בקבוצתו החדשה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בירם כיאל
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים