שתף קטע נבחר

אליפות אירופה לנבחרות צעירות: המסע לדרג א'

שש נבחרות ישראל השונות הוגרלו בפולין לבתים בטורנירי הגמר. מלבד הקדטים, כל היתר ינסו לחזור לדרג האירופי הבכיר

המסע לעבר דרג א'? נבחרות ישראל השונות הוגרלו היום (ש') בקראקוב, פולין, לבתים השונים באליפויות אירופה שייערכו בקיץ הקרוב. מלבד הקדטים, כל יתר הנבחרות בכחול-לבן ינסו להעפיל מדרג ב' האירופי לדרג א' הבכיר.

 

 

נבחרת הקדטים בהדרכת נתי כהן, שובצה לבית ד' עם דנמרק, בלגיה, אסטוניה ובוסניה הרצגובינה באליפות שתתקיים במקדוניה. נבחרת הקדטיות של ארז דגן הוגרלה לבית ג' באליפות ברומניה יחד עם ליטא, בולגריה והנבחרת המארחת.


גיא גודס. נוסעים לסראייבו (צילום: אלי אלגרט)

 

נבחרת הנוער, שכשלה בשנה שעברה להעפיל לדרג א' באליפות שנערכה בארץ, תשתתף הפעם בטורניר בווארנה, בולגריה. הבית הישראלי כולל גם את שבדיה, סלובקיה, שווייץ ונורבגיה. הנערות ישחקו באליפות במישקולץ, הונגריה, בבית נוח יחסית הכולל את פינלנד, דנמרק ולוקסמבורג החלשה.

 

נבחרת העתודה גברים בהדרכתו של גיא גודס, תנדוד לסראייבו בבוסניה, שם תיטול חלק באליפות אירופה דרג ב'. הכחולים-לבנים יפגשו שם את בלגיה, איסלנד, בלארוס והנבחרת המארחת. "אנחנו נתכונן בהתאם", סיפר גודס לאחר ההגרלה. "יש לנו עוד הרבה זמן עד לאליפות, נלמד את הנבחרות והמטרה היא לנסות ולעלות לדרג א'".

 

עתודת הנשים בהדרכת עדן ענבר, תפגוש באליפות באוהריד שבמקדוניה את צ'כיה, בלגיה, יוון ואוסטריה. "אם ההגרלה טובה או רעה נדע בסוף", סיכם ענבר. "בדיעבד, ממילא ההגרלה לא בשליטתנו. אנו נתרכז בכל אשר בשליטתנו כדי להצליח".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עדן ענבר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים