$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אבידור יפתח, קולאוטי ומאור בוזגלו על הספסל

מוטי איוניר בחר את ההרכה לבכורה. גם מדוניאנין ואלירן עטר קיבלו מקום. שחקן: "גולדהאר רוצה שנילחם, דיברנו על זה". הצהובים בהרכב התקפי: אבידור ועטר בהתקפה, ישראלביץ' ומדוניאנין בעמדה קדמית

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  15.01.11 - 12:11
הצהובים רוצים לתת לאיוניר נצחון בכורה
הצהובים רוצים לתת לאיוניר נצחון בכורה

עידן חדש במכבי תל אביב יוצא הערב לדרך: מוטי איוניר ינהל לראשונה את משחקה של קבוצתו החדשה, שתתארח אצל בני סכנין.

"היה טוב להיות ביחד במהלך סוף השבוע. בעיקר נחנו ונרגענו והיינו אחד עם השני. אבל כל זה לא יהיה שווה אם לא נביא שלוש נקודות", אמר היום שחקן במכבי, שיצאה אתמול לבית מלון בנצרת לקראת המשחק.

"ראינו עד כמה חשוב לבעלים מיטש גולדהאר שנילחם על המגרש, וזה משהו שאנחנו מדברים עליו הרבה בשבוע האחרון", הוסיף השחקן.

איוניר ניצל את היממה האחרונה לשיחות אישיות עם מספר שחקנים בקבוצה, כשבשיחות ניסה המאמן בעיקר להבין כיצד חניכיו מרגישים בתוך המערכת ורואים את השתלבותם ותרומתם.

שחקני מכבי ערכו אסיפה מסכמת לקראת המשחק במהלך צהרי יום שבת וחזו בקטעים ממשחקיה של סכנין. חלק מהשחקנים שמע כבר ביום שישי מאיוניר כי הם פותחים בהרכב. יובל אבידור, שתורגל בהרכב בימים האחרונים, יפתח כחלוץ נוסף לצידו של אלירן עטר. גם גיז'רמו ישראלביץ' קיבל הוראה מאיוניר לשחק בעמדה קדמית יותר בצד ימין. שחקן נוסף שקיבל חופש בהתקפה הוא האריס מדוניאנין, שיתופקד כפליימייקר.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, גיז'רמו ישראלביץ', אלירן עטר, יובל אבידור.