שתף קטע נבחר

צ'לסי בצרות? את אנצ'לוטי זה בינתיים מצחיק

אחרי שפרנק למפארד השווה את המצב בצ'לסי לימיו האחרונים של פיליפה סקולארי במועדון, המנג'ר האיטלקי דווקא חשב שזה מצחיק ואמר בבדיחות הדעת: "אלו לא חדשות טובות!". בשבת: האלופה תארח את בלקבורן, ווסטהאם וגרנט פוגשים את ארסנל

לפני מספר ימים השווה פרנק למפארד את התחושות בצ'לסי, לאלו שהיו במועדון בימיו האחרונים של פיליפה סקולארי בקבוצה, קצת לפני שהצדדים נפרדו האחד מהשני. בקיצור, תחושות לא משהו. אבל את המנג'ר קרלו אנצ'לוטי, זה כנראה לא ממש מלחיץ.

 

 

"אלה לא חדשות טובות!", אמר האיטלקי בבדיחות הדעת לעיתונאים ששאלו אותו מה דעתו על דבריו של סגן הקפטן שלו. "אני לא יודע איך זה היה עם סקולארי, אבל השחקנים כיום חשים בטוב. אני חושב שהקבוצה איבדה מעט מהביטחון שלה במשחק, אותה קבוצה שהציגה יכולת נהדרת רק בעונה שעברה. אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לחזור לאותה יכולת".


קרלו אנצ'לוטי עדיין לא בכיוון הנכון (גטי אימג'ס)

 

מחר (ש') תארח האלופה האנגלית את בלקבורן במסגרת המחזור ה-23 בפרמייר-ליג. עם ניצחון אחד בלבד בתשעת המחזורים האחרונים והתדרדות למקום החמישי, לבלוז מסטמפורד-ברידג' אין הרבה ברירות מלבד לסיים עם שלוש נקודות בכיס. זה לפחות מה שהבעלים, רומן אברמוביץ', דורש בוודאי.

 

"הוא (אברמוביץ') מודע לבעיות", הוסיף אנצ'לוטי, "אבל הוא מקווה, בדיוק כמונו, שננצח את בלקבורן בשבת ונשנה את המזל שלנו".

 

מפגש נוסף שייערך בשבת וימשוך את תשומת הלב, הוא המשחק בין ארסנל ל-ווסטהאם ואברהם גרנט. בינתיים גילה המנג'ר הישראלי כי למרות הדיווחים, הבלם מת'יו אפסון לא יעבור לתותחנים: "אם ארסן היה רוצה אותו, הוא בוודאי היה מרים לי צלצול, אבל זה עדיין לא קרה".

 

במשחקים נוספים בסוף השבוע: מנצ'סטר סיטי תוכל לעלות למקום הראשון בליגה כשתארח את וולבס, בולטון תצא למשחק חוץ מול סטוק סיטי, בלקפול המפתיעה תתארח אצל ווסט ברומיץ' ו-וויגאן מהתחתית תארח את פולהאם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרלו אנצ'לוטי
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים