$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תומר קשטן: "אנחנו נמצאים בדרך הנכונה"

אונגר, אבינו ו-וסיהון כבשו ב-1:3 של כפ"ס על עראבה. ווישאימר איזן זמנית לנועלת הטבלה. מכבי הרצליה נזקקה לפנדל של מסאיי דגו בשביל לכפות תיקו בבית עם בת ים (1:1). 0:0 בין מכבי ב"ש ללוד

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.01.11 - 15:00

הפועל כפר סבא גברה היום (שישי) 1:3 בבית על נועלת הטבלה אחווה עראבה וצימקה את הפער מהמוליכה עירוני רמת השרון לנקודה אחת בלבד. כעת כל מה שנותר לחבורה בירוק הוא להחזיק אצבעות להפועל נצרת עילית שתארח את החבורה של מומי זפרן ביום שני. שני המשחקים האחרים שנערכו במחזור ה-18 של הליגה הלאומית הסתיימו ללא הכרעה כאשר מכבי הרצליה סיימה בתיקו 1:1 עם עירוני בת ים, בעוד שמכבי באר שבע ובני לוד נפרדו ב-0:0.

מאמן המנצחת תומר קשטן אמר בסיום: "במחצית הראשונה יכולנו לעשות א הדברים הרבה יותר קל. החמצנו הרבה ובצד השני הם כבשו מטעות שלנו. בחצי השני הבקענו פעמיים ונראינו טוב. ידענו שתגיע הנפילה בליגה, בדיוק כמו שאנו מודעים לכך שתהיה תקופה טובה יותר. המטרה היא ליצור רצף ניצחונות ולהמשיך הלאה. יש ליגה ארוכה עם הרבה משחקים קשים".

בצד השני, אלברט סולומונוב סיכם בקצרה את ההפסד והביט קדימה: "היינו יכולים לצאת עם יותר. שיחקנו מול מועדון שראוי להיות בליגת העל. התקציב שלנו לא גדול, אבל נצטרך לרכוש שחקני חיזוק. המטרה היא לנצח קבוצות ברמה שלנו, יריבות לתחתית".

מהלך המשחק
כפר סבא ניסה לעלות ליתרון במהרה אבל טוביה קוז'יקרו עמד במבחן ועצר את אבי אבינו פעם אחר פעם. בדקה ה-24 גם השוער לא הצליח להגיע לנגיחה של גאגה צ'קטיאני, אך למזלו הכדור נעצר במשקוף. 180 שניות חלפו והקרח נשבר. יניב צ'יצ'יאן פרץ באגף ימין ושלח רוחב לדידי אונגר שמקרוב הפגיז את השער, 0:1 להפועל כפר סבא. שחקני עראבה הבינו שבשביל לצאת עם משהו מהמשחק הזה צריך לתקוף ובדקה ה-41 זה השתלם. הרחקה לא טובה של הגנת האורחת הסתיימה בבעיטה של גילרמה ווישאיימר לרשת, 1:1 בהפסקה.

בכפר סבא ידעו מה המטרה בחצי השני ובדקה ה-50 מהלך יפה הסתיים במסירה של שי דוד לאבי אבינו, שלבד מול קוז'יקרו לא התבלבל, 1:2 לכפ"ס. אסי וסיהון נכנס במקום מבשל השער השני ובדקה ה-69 התכבד בכיבוש משלו כשקיבל כדור בתוך הרחבה וקבע 1:3 בסיום.

מכבי הרצליה - עירוני בת ים 1:1
על הנייר זה היה נראה משחק קליל למארחת, אבל משה אבוטבול דאג לכבוש באיצטדיון העירוני בהרצליה (68) ולהדהים את החבורה של משה סיני. בדקה ה-90 הצליח מסאיי דגו לאזן את התוצאה בכדור עונשין מ-11 מטרים.

במשחק נוסף: מכבי באר שבע - בני לוד 0:0