שתף קטע נבחר

לאומית: הפועל כפ"ס מתקרבת לעירוני רמה"ש

הקבוצה של תומר קשטן גברה 1:3 על אחווה עראבה, צימקה לפחות זמנית את הפער מהמוליכה לנקודה בלבד. אלן מסודי קבע בדקה ה-90 1:1 מול מכבי בת ים, 0:0 בין מכבי ב"ש לבני לוד

קרובים קרובים. מוליכת הליגה הלאומית עירוני רמת השרון תשחק רק ביום שני בחוץ מול הפועל נצרת עילית, לכן הפועל כפר סבא ניצלה זאת היום (ו'), על מנת לצמק את הפער מהמקום הראשון כשגברה 1:3 על אחווה עראבה שנועלת את הטבלה, ולה נקודה בודדת לאחר המחזור ה-18 (הופחתו לה עשר נקודות).

 

 

לחץ של המארחת בפתיחה הניב את השער הראשון בדקה ה-27, כשדידי אונגר קבע 0:1 מקרוב. היתרון החזיק מעמד 13 דקות בלבד, כשג'וילרמה ווישאיימר הדהים את הלבנים וקבע 1:1 במחצית. שערים של אבי אבינו (49) ואסי וסיהון (70) סגרו עניין, ובהמשך שער נוסף של כפר סבא נפסל בטענת נבדל.


עומרי רון. ניצחון חשוב להפועל כפר סבא (צילום: עוז מועלם)

 

כעת לקבוצה של תומר קשטן 40 נקודות מ-18 משחקים, כשלרמה"ש 41 ומשחק חסר, שכאמור יושלם ביום שני הקרוב. במשחק חלש שהתקיים במקביל נפרדו

מכבי באר שבע ובני לוד בתיקו מאופס ומשמים, ושתי הקבוצות ממשיכות למלא את הבטן שבלב הליגה.

 

שער שיוויון דרמטי של אלן מסודי בדקה ה-90 חילק את הנקודות בין מכבי הרצליה ומכבי בת ים, שנפרדו היום ב-1:1 בהרצליה. משה אבוטבול העלה את האורחת מבת ים ליתרון בדקה ה-70, אך בתוך תוספת הזמן איזן מסודי וקבע 1:1, מה שהשאיר את הצהובים מרחק סביר מהצמרת הגבוהה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שחקני הפועל כפר סבא
צילום: עוז מועלם
מומלצים