שתף קטע נבחר

אלישע לוי לשחקניו: "היזהרו ממצבים נייחים"

מכבי חיפה תארח בשבת את הפועל באר שבע (19:30), בתקווה להמשיך במומנטום החיובי. המאמן: "תלחצו אותם מהפתיחה". הפועל ב"ש: מאור מליקסון מתקרב לוויסלה קראקוב

בסיבוב הקודם שחקני מכבי חיפה לא ליקקו דבש במשחק מול הפועל באר שבע, כשהמשחק שהתקיים בווסרמיל הסתיים ב-1:1. מחר (ש', 19:30, קריית אליעזר) מקווים הירוקים להמשיך במומנטום החיובי, המאפיין אותם בשבועות האחרונים.

 

 

היום צפו השחקנים בצוותא עם המאמן אלישע לוי, בקטעי וידאו מהמשחק האחרון של הקבוצה, בו היא ניצחה בחוץ 1:3 את מכבי פתח תקווה. השער שספגו הירוקים נכבש ממצב נייח, כמו לא מעט מהשערים שספגה הקבוצה מתחילת העונה. לוי התייחס לעניין ואמר לשחקניו: "אנחנו צריכים להיזהר ממצבים נייחים, ולהיות מרוכזים יותר בהגנה. תלחצו אותם מהפתיחה במחצית המגרש שלהם, אנחנו במומנטום טוב וחייבים להמשיך בו, לא יהיה קל מחר".


שחקני מכבי חיפה, חוגגים על חשבון מכבי פ"ת. גם השבת? (אורן אהרוני)

 

כצפוי, לוי ימשיך לתת קרדיט להרכב שניצח את מכבי תל אביב 0:3 ובהמשך את פ"ת, כשתומר חמד ו-ולדימיר דבאלישווילי הנמצאים בכושר מצוין, יפתחו בחוד. הקשר עידן ורד, שעלה כמחליף במחצית המשחק מול פ"ת במצב של 1:1 ובישל את השער השני לחמד, ימתין להזדמנות מהספל. מהמשחק ימשיכו להעדר בשל פציעות ליאור רפאלוב שישוב בשבוע הבא לאימונים, מוחמד גאדיר שאמור לחזור עוד שבועיים ופיטר מסיללה שייעדר תקופה ארוכה.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; איל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, טאלב טוואטחה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, איל גולסה, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי, תומר חמד.

 

ב"ש: מליקסון מתקרב לקראקוב

עסקת העברתו של קשר הפועל באר שבע מאור מליקסון לוויסלה קראקוב נמצאת על סף סיכום, ובתחילת השבוע צפוי מליקסון לחתום בקבוצה הפולנית לארבע שנים וחצי. אחרי שבב"ש כבר דחו פעם אחת את ההצעה הפולנית, ואחרי שהקבוצה מקראקוב הגישה הצעה משופרת העומדת על כ-650,000 אירו, נרשמה ביממה האחרונה התקדמות משמעותית, ובמועדון מעריכים כי השחקן אכן יעזוב.


מאור מליקסון. ייפרד מהפועל באר שבע? (צילום: רועי עידן)

 

בב"ש היו מי שאמרו, כי החתמתו של איברהים עבדול ראזק אתמול הגיעה בשל העובדה שניר קלינגר כבר הבין שהקפטן שלו יעזוב ככל הנראה, וכי המשחק מחר בחיפה עשוי להיות האחרון שלו בקבוצה.

 

בקבוצה מבירת הנגב ממשיכים להתכונן למשחק בחיפה - במגרש שלא הביא לקבוצה מהדרום הרבה נקודות בשנים האחרונות. למרות יחסי הכוחות העדיפים של חיפה, קלינגר מאמין שב"ש מסוגלת לעשות בעיות למוליכת הטבלה: "כמובן שננסה לעשות את המקסימום, אני בטוח שזה יהיה קשה אבל אני חושב שאנחנו צריכים להאמין. הכל תלוי לפני הכל בגישה של השחקנים, ואח"כ בהצלחה לתרגם אותה ליכולת על המגרש".


קלינגר. אני חוזר הביתה (צילום: אלי אלגרט)

 

"חיפה השלימה רצף של שישה ניצחונות", המשיך המאמן האורח, "נתכונן בצורה הכי טובה שאפשר. אני חוזר הביתה למגרש בו שיחקתי פעם ראשונה". עבדול

ראזאק עדיין לא חתם על חוזהו במועדון, כיוון שלא הספיק לעבור בדיקות רפואיות. ביום ראשון הוא צפוי להגיע לבדיקות, ואז יופקד חוזהו בבקרת התקציבית, כך שיוכל להיכלל בסגל למשחק הבא בבית מול בית"ר י-ם, אז גם צפוי יחיאל צגאי לשחק לראשונה. הקבוצה יצאה לבית מלון בצפון, שם תשהה עד להתמודדות מחר בערב.

 

כחלק מההכנות למשחק גביע המדינה, צפה היום עוזר מאמן הקבוצה דני גולן במשחקה של היריבה הפועל עפולה, שפגשה את יריבתה לצמרת עירוני טבריה, כל זאת במסגרת משחקי המחוז הצפוני של ליגה א'.

 

הרכב משוער: אוהד כהן; אופיר דודזאדה, עודד גביש, אבכי יחיאל, אביתר אילוז; ריקרדו פרננדש, וויליאם סוארס, מאור מליקסון, דוד רביבו; ערן לוי, ליאור אסולין.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלישע לוי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים