$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"לפעמים אני מבקש להרכיב שחקן מסוים"

יו"ר בית"ר איציק קורנפיין התראיין לרדיו ירושלים ושלל פרסומים על חילוקי דעות עם המאמן: "קצר? לא היה ולא נברא". דאריו פרננדס חתם בלרנקה של יצחק שום. עומר גולן: "הבעיה שאנחנו לא צפויים"

זיו אברג'יל  14.01.11 - 15:23
קורנפיין. "לא יכולנו לעמוד בשכר של טל חן"
קורנפיין. "לא יכולנו לעמוד בשכר של טל חן"

ערב המשחק של בית"ר ירושלים מול מכבי פ"ת (שבת, 19:00, אצטדיון טדי), התראיין אמש (שישי) יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, לרדיו ירושלים ושלל את הפרסומים האחרונים לגבי חילוקי דעות עם המאמן אורי מלמיליאן.

  • חדשות, תקצירים, סגלים, טבלה ולוח המשחקים בעמוד ליגת העל
  • הערב, שידור בלעדי בדור השלישי בסלולאר: בית"ר י-ם - מכבי פ"ת
  • דריו פרננדס, שעמד במוקד בתקופה האחרונה, חתם לשנתיים וחצי באלקי לרנקה הקפריסאית, אותה מאמן יצחק שום. "אין בכלל ויכוח בעניין פרננדס. הוא הובא בקיץ ברעש גדול כי הוא שחקן מצוין", אמר קורנפיין. "אבל הדברים לא הסתדרו בין אורי לדאריו. אורי הגיע למסקנה כמעט לפני שלושה חודשים ואמר לי שהוא לא רוצה את פרננדס ואלבארס".

    הקשר הארגנטיני יגיע בשבת למשחק מול מכבי פ"ת כדי להיפרד מאוהדי בית"ר וביום ראשון ייצא יחד עם סוכנו לירן עטיה לקפריסין ויחתום על החוזה. פרננדס בחר בלרנקה מאחר שקיבל חוזה ארוך יותר מאשר הוצע לו בפאוק סלוניקי וכן ניתנה לו ערבות אישית של נשיא המועדון. "היתה לי פה תקופה יפה בעבר ובית"ר יקרה לי", אמר פרננדס, "הכי כואב להיפרד מהאוהדים. אתגעגע אליהם".

    קורנפיין התייחס גם ליחסים בינו לבין המאמן שלו: "אולי אני נאיבי אבל אני לא יודע שום דבר על קצר. לרגע לא אמרתי לאורי שהוא יקבל שחקנים שלא נוכל לעמוד בשכרם. בתחילת העונה מלמיליאן ידע בדיוק מה אנחנו יכולים להביא ומה לא. בחלון העברות בינואר היה ברור לו שנוכל להתחזק ב-2 שחקנים בלבד".

    "אני מביע את הדעה שלי לגביי כל אחד מהשחקנים, אבל מי שקובע מי ישחק הוא המאמן. אני קובע מדיניות. יש פעמים שאני מבקש ששחקנים ישחקו, אבל אורי מחליט. אנחנו לא נכנסים לעימותים. לא כולם צריכים לראות עין בעין. איזה הרכב, טקטיקה ומי המחליפים זה רק מלמיליאן יחליט".

    "הסגל שלנו שווה יותר ממה שהוא נותן. כולנו אשמים בבחירת השחקנים. אני הוא זה שעומד בראש המערכת ולכן אני לוקח אחריות על הכל. התפקיד שלי זה להיות מוטרד ולצערי גם בנושאים המקצועיים. עם השמות בלבד לא ניתן להביא נקודות, אלא על ידי הפנמה שהמצב קשה שלטעמי השחקנים עדיין לא הפנימו. הדברים עוברים יותר מדי ליד. צריך לשנות קצת גישה כי אתה שאתה בא כקבוצה פחות טובה. אני לא יודע מה זה בנויים או לא, הם צריכים לבוא לקחת נקודות".

    לגבי טל חן אמר קורנפיין: "אורי רצה את טל אבל השחקן ביקש מספרים גדולים מדי שלא יכולנו לעמוד בהם ואני אישית מעדיף שחקנים שיתנו לנו אופק לשנים הבאות".

    בן לולו יחליף את יבואה
    דן אייבנדר שסוחב פציעה בכתף לא יהיה בסגל למשחק מול פ"ת אחרי שלא סיים את האימון. שי חדד יעלה במקומו. גם עידן טל שנעדר מול מכבי ת"א יעלה מחר ב-11. עמית בן שושן ייכנס למשבצת של אבירם ברוכיאן הפצוע ומשה בן לולו במקום יבואה.

    הרכב בית"ר: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, כריסטיאן גונזאלס, אבי ריקן; מושיקו מישאלוב, שי חדד, עידן טל, עמית בן שושן, חן עזריאל; משה בן לולו

    גולן: "אנחנו לא צפויים"
    חלוץ מכבי פ"ת, עומר גולן, אמר לרדיו ירושלים לקראת המשחק: "יש לנו שחקנים מוכשרים בהתקפה, אבל קבוצה נמדדת על כל מערכיה. אנו לא נופלים בגלל יהירות. אנחנו כושלים מול קבוצות גדולות, ופשוט זה קורה. כבר השבוע נבוא לתקן את הטעויות שהיו בשבועיים האחרונים וננסה לשוב למסלול הניצחונות. אני יודע שלא חזרתי לכושר שאיתו יצאתי. אני לוקח את הזמן ומנסה לעזור בתחומים אחרים, בינתיים אני עוד לא בכושר".

    "הבעייה שלנו היא שאנחנו לא צפויים וגם לנו אין מושג באיזה כושר נבוא לטדי. אין כמו לבוא למגרש ולהוכיח אחרת. במשחקים של מכבי פ"ת תמיד יש גולים. החזרה לפ"ת? לא היתה לי ברירה, בלוקרן הראו לי את הדרך החוצה ורק מכבי פ"ת הרימה את הכפפה והלכה איתי יד ביד. מבחינתי לא היתה לי ברירה אחרת". 

    חגי גולדנברג, שפותח בדרך כלל כמגן ימני, שבר את ידו באימון וככל הנראה לא יפתח. מי שצפוי להחליפו הוא אסי משיח. גם ניצן דמארי סובל מדלקת בכף הרגל ולא יוכל לשחק, כאשר מוראד מגמאדוב יפתח במקומו לצד ג'ו ביסארה. שינוי נוסף בהגנה יהיה הכנסתו להרכב של אלירן דנין במקום קובי גנון.

    פרדי דוד ערך אסיפה ארוכה, במהלכה אמר לשחקניו: "יש לי הרבה התלבטויות לגבי ההרכב כי לא נראינו טוב במשחק האחרון". המאמן קיים שיחה ממושכת ושאל שחקן שחקן מדוע לאחרונה הם משחקים טוב במחצית הראשונה ולאחר ההפסקה מורידים את הרגל מהדוושה. בין יתר התשובות שנשמעו, חזרו הטענות הבאות: "אנחנו עייפים", "כנראה שאנחנו לא לגמרי מחויבים", "יש הרגשה שלפעמים מספיק לנו 0:1".